sobota, 14 czerwca 2014

Pierre René Top Flex - No 265 Fresh Mandarin

Wywiadówka:

Pierre René 
Top Flex

odcień:No 265 Fresh Mandarin
gdzie kupić? :  Wizaż 24, niewielkie prywatne drogerie, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7-10zł
pojemność: 11ml
wykończenie:  kremowe z drobnym shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
               + bezproblemowa aplikacja
               + blokada zakrętki
               + dobre krycie
minusy: - nie dopatrzyłam się

Fresh Mandarin to soczysty, pomarańczowy odcień, intensywny ale dość jasny. Mnie aż tak bardzo nie przypomina mandarynki, a marchewkę:). Pomarańcze na paznokciach lubiłam nosić 2/3 lata temu, wtedy to był prawdziwy hit, teraz powoli ten kolor znów powraca i mam wrażenie, że coraz częściej widuję go na Waszych paznokciach. Fresh Mandarin ma w sobie drobny, srebrny shimmer, ale na paznokciach nie jest on mocno widoczny. Dopiero pod odpowiednim kątem widać, jak delikatnie połyskuje. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, aplikacja przebiega w porządku, pędzelek jest wykonany ze sztywnego włosia. Kolor jest o tyle ciekawy, że mimo tego, że jest to pomarańcz - nie rzuca się mocno w oczy. Mój egzemplarz pochodzi z wizażowej drogerii, ale obecnie z tego co zauważyłam nie ma go w sklepie. Zawsze możecie zapolować na niego w D.Natura lub u samego dystrybutora. 









  

Pozdrawiam:*
Mavia

15 komentarzy:

  1. Całkiem ładna pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię koloru pomarańczowego - w każdym wydaniu, jednak ten odcień jest całkiem przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak świeżo wyciśnięty sok z marchewki :) ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kolor bardziej marchewkowy niż mandarynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, zgadzam się z tym, nawet wspomniałam o tym w poście :).

      Usuń
  5. Kolor nawet fajny,już dawno nie miałam marchewy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go ;) ale na Twoich paznokciach wyglada zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek ale u siebie go nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ich przypadkiem nie mozna jeszcze z Superpharm kupic?:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Z krakowskich wycofali je ze 2 lata temu... Niestety nie wiem jak jest w innych miastach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sporo pomaranczek, ale ten wyjątkowo ładny : )

    OdpowiedzUsuń