czwartek, 5 czerwca 2014

Flormar Icy Top 01

 Wywiadówka:  

Flormar
Icy Top

odcień: IT01
gdzie kupić? : wyspy Flormar (Kraków: M1, Galeria Krakowska)
ile kosztuje? : ok. 12zł 
pojemność: 11ml
wykończenie:  glitter
krycie: - - - - 
plusy:  + szybko schnie  
                + nie barwi skórek              
               + przyjemna aplikacja
               + cena     
minusy:  -  - - -

To lakier, który mam już od pewnego czasu w swoich zbiorach ale jakoś ciężko mi było się zebrać by go użyć. W żelkowej, niebieskiej bazie zatopione są białe drobinki o różnych kształtach. Konieczne jest użycie bazowego, kryjącego lakieru pod spód ponieważ lakier nie kryje zbyt dobrze ze względu na żelkową bazę. Ja nałożyłam kremowy lakier w kolorze bazy, a następnie dwie cienkie warstwy Icy Top. Efekt jak dla mnie jest ciekawy, ale nie mogłabym nosić takiego mani codziennie. Na paznokciach dużo się dzieje, zwraca na siebie uwagę. Myślę, że warto dodać warstwę top coat'u bo drobinki są wyczuwalne w dotyku i trochę wystają. 












Pozdrawiam:*
Mavia

21 komentarzy:

  1. Lakier rewelacyjny, ślicznie wygląda na paznokciach :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma piękny, ale te paski to dla mnie zdecydowanie ze dużo dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak padający śnieg ;-) Tzn. może wyglądałoby tak bardziej gdyby baza była nieco ciemniejsza, ale i tak wygląda dobrze. Jestem na tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :) ale rzeczywiście.. dużo się dzieję, świetnie wyglądałby na jednym lub dwóch paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, szkoda,ze nie jest szerzej dostępny. skojarzył mi sie z zimą,lodowiskiem i filmem disneya "Frozen" nie jestem fanka tego seansu,ale to takie pierwsze rzeczy które przyszły mi na myśl.

    OdpowiedzUsuń
  6. I bought it yesterday:) It is so nice!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem pięknie by wyglądał w macie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku, ale cudny! Jak znajdę czas to w czwartek będąc w Krakowie spróbuję na niego zapolować :).

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so pretty! I wish I could get it in the US!

    OdpowiedzUsuń