poniedziałek, 16 czerwca 2014

Lakierowe nowości na lato od My Secret - zapowiedź



Cześć Wam! Przychodzę do Was z pewną miłą wiadomością, a mianowicie od 20 czerwca (najbliższy piątek) będą dostępne 4 nowe lakiery na lato od My Secret! Dwa z nich są częścią serii HOT COLORS, która jest Wam na pewno dobrze znana. Sea Shell - czyli brzoskwiniowo-różowa słodycz oraz Sea Wave czyli turkus z lekkim srebrnym shimmerem. Do tego duetu dołączają lakiery piórkowe - klasyka czyli biel z czernią oraz wielokolorowy, zachowany w pastelowym klimacie. Zapowiadają się świetnie! 




My Secret HOT COLORS Nail Polish - lato 2014
Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci
zapewnia jego równomierne rozprowadzenie
oraz zapobiega powstawaniu smug.
Dwa nowe kolory inspirowane wakacjami spędzanymi nad morzem: 183 Sea Shell i 184 Sea Wave.
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł

My Secret Feather Nail Art – lato 2014
Przezroczysta baza wypełniona kolorowymi „piórkami”
w pastelowych odcieniach różu, turkusu oraz bieli w lakierze numer 186 Multicolor
lub tylko bieli i czerni w numerze 185 Black&White.
Mogą być aplikowane samodzielnie lub na kolorowy lakier.
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł


Jak Wam się podobają propozycje na lato od My Secret? 
Ja jestem zauroczona!


Pozdrawiam
Mavia

18 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne! Muszę upolować je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 183 wczoraj własnie kupiłam i jest piękny ♥ jednak potrzeba trzech warstw aby nie było widać smug :((

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanowię się nad 'piórkami' jak je zobaczę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stanowczo mnie nie porwały :(
    mam pytanko, mamy już w sumie lato, planujesz zmienić kostkę lakierów na banerku na bardziej radosne kolorki?

    OdpowiedzUsuń
  5. brzoskwiniowy mi się podoba. a te jasne piórka to wydają się być takie jak teraz ma essence. ale pożyjemy zobaczymy ;) pewnie kupię te czarnobiałe :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubmnie już mają wystawione od piątku. Nie powaliły mbie jednak.n

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne , szczególnie piórka.

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa pierwsze super! ale piórka mnie w ogóle nie pociągają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pastelowe piórka przypominają mi moje z China Glaze, ale może to tak tylko na obrazku wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet fajne, zaczekam na swatche ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zachwyciły mnie i raczej na nic się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piórowe muszą być moje :D

    OdpowiedzUsuń