środa, 11 czerwca 2014

Lovely Baltic Sand #6

Wywiadówka:

Lovely
Baltic Sand

odcień: #6
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 8ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + piaskowy efekt
              + przystępna cena
              + dobre krycie               
minusy: - - - - - 

Ostatnio posty może nie pojawiają się codziennie, ale mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście:). Pogoda nie sprzyja pisaniu, zbliżająca się sesja również dlatego liczę na Waszą wyrozumiałość. Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia nowego koloru z serii Baltic Sand. Kilka odcieni weszło na wiosnę do zeszłorocznej piaskowej kolekcji, między innymi głęboki kobalt. Kolor w buteleczce jest ciekawy, mnóstwo shimmeru, brokatu i wszelakich drobinek zatopionych w niebieskiej, hipnotyzującej bazie. Bazowy odcień niebieskiego to taki, który bardzo lubię, zarówno jeżeli chodzi o ubrania jak i lakiery do paznokci. Po nałożeniu lakieru i po jego wyschnięciu okazało się, że... wygląda on dużo lepiej na paznokciach niż w buteleczce. Rzadko się to zdarza, ale tym razem tak jest. Do Lovely i Wibo podchodzę sceptycznie od pewnego czasu, ale ten lakier jest naprawdę wyjątkowy. Schnie szybko, potrzebne są dwie warstwy do pełnego krycia, a faktura lakieru jest chropowata i drobinki imitujące piasek są mocno wyczuwalne. Jestem na tak!











Pozdrawiam:*
Mavia

19 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie. Jednak ja mam nr 9 i jest znacznie jaśniejszy. Nie jest to czasem nr 6? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, mam ten odcień i na moim jest 6 :) uwielbiam go :)

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny! Tak, to 6 :D Powiem szczerze, strzelałam z pamięci ale tym razem mi się nie udało! Już poprawiam :)

      Usuń
  2. też mam ten lakier, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego koloru nie dojrzałam! piękny jest, ja mam brązik z tej serii, ale chyba jeszcze skusze się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery tej firmy !:) a w dodatku to mój ulubiony kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie to też nr 6 :)
    to jedyny niebieski lakier, do jakiego ostatnio się przekonałam, boski jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Ja mam właśnie nr 5 z tej serii, a ten też wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, bardzo udana seria, mam 4 kolorki i jestem baaaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo go lubię, ma świetny kolor i zupełnie inna fakturę niż np. turkus z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor i super faktura!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go : ) i faktycznie jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się prezentuję, krążyłam wokół niego już jakiś czas, ale po tej recenzji jestem już zdecydowana na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, jak tak patrzę w sumie na Twoje zdjęcia, to on jest bardzo ładny i poodoba mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny, też go mam i pomyśleć że stoi nie ruszony :((

    OdpowiedzUsuń