niedziela, 15 czerwca 2014

Eveline miniMAX #837 z motylkiem ;)

Wywiadówka:
Eveline
miniMAX

odcień: 837
gdzie kupić? :  Hebe, niektóre drogerie Rossmann, drogerie niesieciowe
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobre krycie
              +szybko schnie
              + wąski pędzelek       
              + cena 
              + dostępność
              + brak problemów przy zmywaniu          
minusy: - bąbelkuje (wyjaśnienie w notce)


 Dzisiaj przychodzę do Was z dość zwykłym kolorem, z pozoru niczym nie wyróżniającym się. Seria miniMAX jest mi dobrze znana, po wypróbowaniu już wielu lakierów z tej serii stwierdzam, że mają dobrą pigmentację jak i pozostałe właściwości są na dobrym poziomie. Jak było z tym egzemplarzem? Kolor jest kwestią gustu, jest ciekawy, to ciemny odcień różu z odrobiną czerwieni. To odcień, który sprawia, że niestety dłonie wyglądają starzej. Mimo to, że dobrze czułam się w tym kolorze, myślę, że pasowałby dojrzałej kobiecie na co dzień. Pełne krycie uzyskałam po dwóch cienkich warstwach, schnie dość szybko, nie miałam problemów zarówno przy nakładaniu jak i zmywaniu. Miałam pewne problemy z tworzeniem się bąbelków, ale jak wiemy, często spowodowane jest to złym przygotowaniem płytki czy... wysoką temperaturą powietrza. Z poprzednikami nie miałam takiego problemu. 








  
Ostatnio moim ulubionym sposobem na ozdobienie paznokci jest dodawanie naklejek wodnych. Tym razem również skorzystałam z tego ulepszenia i dodałam na jeden z paznokci różowego motylka. Kilka dni temu pokazywałam Wam również motylki z tego samego zestawu [15] ze sklepu MagMas (dostępne są również na allegro). 

Prawda, że wyglądają uroczo?:)







Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. ooo, super kolor, taki czerwony w stylu dawnych Essie, muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzis kupilam kolor 604, jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu też recenzja tego lakieru tylko, że w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier z eveline . bardzo lubię ten kolor. jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten motylek świetnie pasuje do tego lakieru..uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek ;) a z motylkiem prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te lakiery, mam kilka, tak, że polecam też;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny minimax :D a z naklejka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z motylkiem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny! A te motylki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie widziałam lakieru o takim kolorze *.* cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor cudny<3 a motylki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z naklejką jest świetnie, cudne te motylki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo urocze :)
    zgadzam się, wysoka temperatura jest zabójcza podczas malowania paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba mam ten sam kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń