poniedziałek, 2 czerwca 2014

Essence Colour & Go - 179 roller coaster

 Wywiadówka:

Essence
Colour & Go 

odcień:179 roller coaster
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
                             minusy: - barwi skórki
- szybko odpryskuje

Podczas promocji w SuperPharm nabyłam zupełnie spontanicznie kilka lakierów Essence. Po wstępnym ich użyciu stwierdzam, że większość kolorów mogłam sobie darować ;). Dzisiaj będzie o jednym z takich kolorów - roller coaster. Kolor jest bardzo uroczy, zieleń z odrobiną niebieskości, 2 lata temu odcień ten był bardzo modny w okresie wakacyjnym. Nie wiem jak jest teraz, ale zauważyłam, że jest takie zróżnicowanie na dłoniach Pań, że nosi się wszystko :). Roller coaster zawiera drobny, nieregularny pyłek w kolorze zielonym, który paznokciach zanika i pozostawia jedynie delikatną poświatę. Ogólnie dobrze się zapowiadał, krycie po dwóch warstwach, schnie w całkiem krótkim czasie. Natomiast schody zaczynają się nieco później. Pomalowałam paznokcie na majówkę i miałam nadzieję, że wytrzymają spokojnie trzy dni, dodatkowo zabezpieczyłam lakier top coatem. Niestety pod koniec pierwszego dnia noszenia lakier schodził płatami, nie wiem czemu tak się stało, paznokcie uprzednio przygotowałam tak jak zawsze. Drugim minusem jest to, że okropnie barwi skórki... Trochę żałuję jego zakupu, bo mimo ładnego koloru, dwa konkretne minusy sprawiają, że raczej już nie wrócę do tego lakieru. 






  





Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. kolorek.. nie powiem- cudo <3 szkoda, że skórki barwi i trwałość taka słaba ;x

    co dodałaś na serdecznym pazurku? ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka naklejka wodna, pokazywałam je już kilka razy i mam je z tego sklepu:
      http://www.dobrarada.com.pl/index.php?p22673,beautiful-finger-kalkomania-naklejki-wodne-hot-008a-mozaika-ii

      :)

      Usuń
  2. Kolor uroczy, śliczny wręcz, ale niestety Essence często zbyt szybko znika z pazurków przez odpryski. Poza tym farbowanie skórek.. brr masakra!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow śliczny jest, mam podobny z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorek, uwielbiam zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor, bardzo lubię takie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna zieleń :) lubię lakiery z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, szmaragdowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, szkoda że nie bez wad.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam lakiery z essence ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy użyłaś na majówkę tego top coatu ze zdjęcia, ale czasem po nim lakier schodzi mi płatami właśnie..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że top coat'y z Color Club są zupełnie różne :). Mam około 5-7 sztuk i każdy jest inny zarówno pod względem konsystencji, działania jak i zapachu :P. Ten akurat jest dobry i prawie go kończę, nigdy nie obniżał jakości lakieru bazowego. Inne np. (nadal nawierzchniowe CC) rozmazują mi naklejki wodne, albo schną wieczność :)

      Usuń
    2. a to dopiero dzikusy:) ja mam tylko dwa ale są raczej identyczne w działaniu itp., zachowują się jak Poshe. :) lakier bazowy mega szybko schnie, ale ma tendencję do ściągania końcówek. no i czasem właśnie po nim lakier mogę zdjąć jak naklejkę. :)

      Usuń
  11. Ja tam za tymi zieleniami nie szaleje : p

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolory już tak chyba mają, że lubią barwić skórki :/ Szkoda bo jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń