poniedziałek, 30 czerwca 2014

Prosty manicure z użyciem ćwieków BPS :)

 Dzisiaj postanowiłam, że nie będzie standardowej wywiadówki, ponieważ nie zaprezentowałam lakieru na wszystkich paznokciach. To moje pierwsze spotkanie z lakierami tej marki, a stało się to za sprawą Spotkania Blogerek w Krakowie. Lakier pochodzi ze sklepu internetowego Pazurki i można go nabyć za 7,5zł. Początkowo, lakier miał wylądować na wszystkich paznokciach, ale po otworzeniu emalii zapach był na tyle nieprzyjemny i drażniący, że ostatecznie postanowiłam go nałożyć na trzy paznokcie. 



Potrzebował dwóch warstw do pełnego krycia i warstwę top coatu by wzmocnić połysk, który był dość delikatny. Na dwóch paznokciach nałożyłam moją ukochaną biel od Nail Tek [Snow Queen]. Jak widzicie znalazły się również różowe, kwadratowe ćwieki, na których punkcie oszalałam!!! Pochodzą ze sławnego już kółeczka BPS, który można kupić TUTAJ












  

Jeżeli macie ochotę na zakupy w Born Pretty Store zachęcam do skorzystania z kuponu rabatowego o wartości 10% oraz z darmowej wysyłki ;).



Pozdrawiam:*
Mavia

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne i proste zdobienie!
    pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek ;) i bardzo mi się podoba to połączenie z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te neonowe ćwieki z BPS są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten neon szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda, uwielbiam neonowe ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie idealne ♥ Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ma cudowny i super połączyłaś go z bielą i ćwiekami. szkoda że tak okropnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny neon! ta karuzelkę z ćwiekami mam i uważam że jest to świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne połączenie, bardzo mi sie spdobało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny róż, a jeszcze te ćwieki, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdobienie ;) podoba mi się ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super ten róż i w połączeniu z tą bielą i ćwiekami - świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ten róż, aż świeci! świetnie wygląda w duecie z ćwiekami

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zestawienia... Szkoda, że nie mam takiego daru do pięknych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  15. coś podobnego ma Vipera w nowej serii neonów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne kolory bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, Fantastico !!! *____*

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze dopasowany kolor ćwieków do koloru lakieru ;-) całość wygląda bardzo prosto i ładnie! lubię takie zdobienia! ;-)

    OdpowiedzUsuń