sobota, 7 czerwca 2014

Eveline COLOR edition #922 z motylkiem

 Wywiadówka:  

Eveline
COLOR edition
odcień: 922
gdzie kupić? : np. Rossmann, Hebe
ile kosztuje? : ok. 8zł 
pojemność: 12ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie  
                + nie barwi skórek              
               + przyjemna aplikacja
               + cena     
minusy:  -  - - -


Lakier nabyłam podczas Rossmannowskich szaleństw zupełnie nie myśląc o tym, że mam kilka podobnych. Kolor jest uroczy, lekki błękit, z nutą fioletu, wygląda niczym niezapominajka. Bardzo wiosenny, niezobowiązujący odcień, myślę, że spodoba się wielu z Was :). Lakier rozprowadza się bez zastrzeżeń, pędzelek jest szeroki i płaski, a konsystencja emalii jest zwarta i dość rzadka. Pełne krycie uzyskamy po dwóch cienkich warstwach, które schną w stosunkowo szybkim czasie. Gdzieniegdzie pojawiły mi się bąbelki, myślę, że jest to wina temperatury jaka wtedy była na zewnątrz (+25) i zbyt szybko położonych warstw na siebie. Niestety w najbliższym czasie na blogu będzie mnie trochę mniej, muszę skupić się na mojej już ósmej sesji i przebrnąć ją w taki sposób by mieć później dla Was więcej czasu w wakacje no i we wrześniu :).








Dla urozmaicenia dodałam subtelną naklejką wodną w postaci małego motylka. Z aplikacją nie miałam problemu, to mój ulubiony i najszybszy sposób na ozdobienie paznokci. Zazwyczaj nakładam jedną naklejkę na jeden paznokieć by uniknąć przesady i tylko by delikatnie zaakcentować kolor bazowy pozostałych paznokci. Motylek pochodzi stąd i numer zestawu, gdzie znajdziemy m.in tego motylka to 15.






Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. podoba mi się ten kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień, od dawna polowałam na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój blog, same cudeńka pokazujesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny odcień :) Uwielbiam takie kolory wiosną i latem - ładnie podkreślają opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ! A ten motylek tak fajnie łączy całość :)) Też lubię naklejki wodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor, też chyba mam kilka podobnych, ale co zrobić jak się ciągle podobają takie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor lakieru a motylek śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. jest uroczy... a motyw motyla jest moim ulubionym...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądne to motylkowe urozmaicenie :)
    Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno bardzo mony teraz kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie jeden z moich faworytów jeśli o kolor chodzi :) cudo

    OdpowiedzUsuń