poniedziałek, 23 czerwca 2014

Colour Alike Black Saint II

 Wywiadówka:  

Colour Alike


odcień: Black Saint II
gdzie kupić? : internet, niesieciowe drogerie
ile kosztuje? : 11,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: holograficzne
krycie: 1/2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
              + bardzo dobre krycie                        + cena
              + holograficzny efekt

minusy:  - - - - - 


Black Saint w wersji drugiej to coś co zapragnęłam mieć gdy zobaczyłam zdjęcia promocyjne. Idealna, głęboka czerń z mnóstwem holograficznych drobinek. Podczas jednej z promocji na colorowo postanowiłam się skusić na ten wymarzony lakier. Efekt holograficzny jest dość słaby i nie tak intensywny jak w lakierach choćby z zimowej serii Colour Alike. Wielka szkoda, bo myślałam, że będzie iskrzył jak szalony. Mocną stroną jest pigmentacja. Jedna warstwa jest zupełnie wystarczająca i pokrywa płytkę idealnie w 100%. Wiadomo, że dla bardziej wymagających druga warstwa będzie konieczna, ale ja pozostałam przy jednej. Schnie całkiem szybko, połysk jest przyzwoity, cena również.  
Podsumowując, jest to całkiem ciekawy lakier, efekt holo mógłby być bardziej intensywny ale i tak uważam, że jest to lakier unikatowy i warto mieć go w swojej lakierowej kolekcji ;).











  



Pozdrawiam:*
Mavia

12 komentarzy:

  1. Mam go <3 i tez uważam ze jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny! czerń obok czerwieni to mój ukochany kolor,a tu jeszcze w takim "blaskowym" wydaniu,cudo L)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, zakochałam się po prostu! Uwielbiam czerń, a holograficzna jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Chciałam go kliknąć w Noc Kupały, ale nie wyszło. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. tych drobinek na pazurkach prawie nie widać

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda, ale szkoda, że holo nie jest mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie jest to jakieś mega spektakularne holo, ale i tak lakier jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten lakier, to, że efekt jest tak rozproszony świetnie wygląda w połączeniu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER LAKIER!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post urodzinowy :))

    OdpowiedzUsuń