czwartek, 12 czerwca 2014

Eveline COLOR edition #919

 Wywiadówka:  
Eveline
COLOR edition
 
odcień: 919
gdzie kupić? : np. Rossmann, Hebe
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 12ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy:  + bardzo dobre krycie
               + szybko schnie  
                + nie barwi skórek              
               + szeroki i płaski pędzelek
               + cena     
minusy:  - - - -
 

Już nie pamiętam ile razy pokazywałam Wam różowy lakier, myślę, że już dziesiątki razy. To mój drugi lakier z serii COLOR edition, kilka dni temu pokazywałam Wam niezapominajkowy fiolet/błękit, z którego byłam zadowolona. Dzisiaj przyszedł czas na intensywny odcień różu - fuksję. To dość popularny kolor, wiele z Was decyduje się na takich kolor latem, z resztą nie dziwie się! Od dwóch tygodni ten lakier gości na moich stopach;). Na wstępie, lakier ma ode mnie duży plus za krycie. Jedna warstwa ładnie pokrywa płytkę, druga warstwa konieczna jest jedynie dla tych bardzo wymagających;). Szybko schnie i ma bardzo ładny połysk, nie wymaga żadnych ulepszaczy. Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o właściwości samego lakieru, ponieważ kolor nie należy do zaskakujących ale podoba mi się. Jak już wspomniałam wcześniej, noszę go na stopach i od dwóch tygodni trzyma się świetnie, z tym, że po tygodniu domalowałam dodatkową warstwę by odświeżyć lakier.
Podsumowując, właściwości na najwyższym poziomie, kolor jest kwestią gustu, mnie się podoba chociaż mam już kilka podobnych w tej tonacji.
 
 
 
  
 
 
 
 
 

Pozdrawiam:*
Mavia

15 komentarzy:

  1. tak to jest, że niektóre kolory zawsze były, są i będą modne oraz będą się podobać :) (np jak czerwony lakier)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny! Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, niekoniecznie odkrywczy, ale zwraca uwagę :D no i krycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię różu( poza mlecznym, pudrowym i bladym:) ale taki odcień jako odmiana dla innych kolorów może być. Zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny kolor i jak się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też kocham takie kolory na stopach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ma kolor, zdecydowanie takie lubię

    OdpowiedzUsuń