piątek, 27 czerwca 2014

Wibo Celebrity Nails #2 My Charming

Wywiadówka: 

Wibo 
Celebrity Nails

odcień: 2 My Charming
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: warstwy
plusy:    + niedrogi
                + wąski pędzelek
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - niezadowalający połysk


 My Charming to najładniejszy odcień z całej serii Celebrity Nails (z części czerwono-różowej). To brzoskwiniowy róż ze złotym shimmerem, który delikatnie połyskuje. Cała seria nie zachwyciła mnie, kolory powtórzyły się już we wcześniejszych kolekcjach czy edycjach limitowanych. Mimo, że kolory nie były zaskakujące to jednak całkiem przyjemnie mi się je nosiło. My Charming jest takim uniwersalnym kolorem w sam raz na okres wiosenno-letni. Standardowo potrzebowałam dwóch warstw do pokrycia płytki paznokcia, nie miałam problemów przy aplikacji. Minusem jak dla mnie jest słaby połysk, ale zawsze można to naprawić top coat'em. 



  




Pozdrawiam:*

Mavia

14 komentarzy:

  1. Mam go i tak średnio lubię. Niby ładny, ale jednak mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor ja mam z tej kolekcji mięte i jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ładny ale nie Najladniejszy z tej części : p

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny! szkoda, że dałam sobie szlaban na kupowanie lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam, że z tymi drobinkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, uwielbiam takie brzoskwinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem przyjemny ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor.Dobrze, że mamy topy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wygląda na paznokciach. Lubię lakiery z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń