sobota, 21 czerwca 2014

Szybki i prosty marynarski mani :)

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać naklejki wodne, ale nieco w innym wydaniu. Zazwyczaj używam ich jako dodatku do jednokolorowego mani, a tym razem postanowiłam szybko stworzyć marynarski look. Zestaw składa się z 40 naklejek, po 10 sztuk w każdej z kategorii. Wzory są o tyle ciekawe, że dzięki nim właściwie stworzymy fajną historię na swoich paznokciach. Z okazji rozpoczynającego się lata postanowiłam wykorzystać naklejki z serii Marine Boy. Myślę, że sposób aplikacji naklejek wodnych nie jest Wam obcy, ale dla przypomnienia wrzucam instruktarz, który zaleca Donegal

SPOSÓB UŻYCIA:
  • Nałóż lakier bazowy i poczekaj, aż wyschnie.
  • Wytnij wybrany wzór.
  • Wzór namaczaj w letniej wodzie przez ok. 10 sekund.
  • Nałóż ozdobę na paznokieć i delikatnie dociskaj przez ok. 5 sekund.
  • Zdejmij papier zabezpieczający.
  • Dokładnie osusz (uważaj, aby nie przesunąć ozdoby). Zabezpiecz wzór warstwą lakieru bezbarwnego. 
  

Aplikacja naklejek jest banalnie prosta, dobrze trzymają się płytki paznokcia, a po utwardzeniu top coat'em są nie do zdarcia. Warto trzymać się instrukcji i mieć ze sobą niewielkie pudełeczko, które ułatwi nam namaczanie paznokciowych tatuaży. Przy nakładaniu pomocna mi jest także pęseta, którą chwytam namoczone już naklejki. Poniżej przedstawiam Wam efekt końcowy, wykonanie całego manicure zajęło mi może z 10 minut. Wygląda ciekawie, a nie wymaga wielkiego wysiłku i... specjalnych zdolności :). 

Naklejki można kupić np. TUTAJ w cenie 4,29zł. 










Pozdrawiam:*
Mavia

23 komentarze:

  1. Świetne są te naklejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się rozejrzeć za takimi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Tez musze sobie kupic w końcu te naklejki !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :)
    dobry pomysł na szybkie i efektowne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. super te naklejki:) całe zdobienie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, precyzyjnie i dokładnie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, precyzyjnie i dokładnie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne masz te paznokcie. Bardzo fajne naklejki, kuszą mnie niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne te naklejki! Nigdy nie używałam, ale ostatnio mam mega chęć na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł i śliczne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto i ciekawie! ;-) Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wymyśliłaś ;) podoba mi się ;) ja sobie pierwszą naklejkę zniszczyłam , bo szybko odkleiła się od papierka, ale potem z pęsetą poszło gładko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło przepięknie! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny mani, naklejki są świetne :)
    Tak wszyscy kuszą tymi marynarskimi zdobieniami, że aż chyba sama coś muszę zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym spotkać te naklejki stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, bosko wyglądają te naklejki ^^

    OdpowiedzUsuń