niedziela, 26 lutego 2012

Color Club (Back To Boho "A") - Earthy Angel

Wywiadówka:  
Color Club Back To Boho A
odcień: Earthy Angel
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwa
plusy: + cienki i płaski pędzelek
               + bardzo szybko schnie
               + duża pojemność
               + nie drażniący zapach
               + wygodna aplikacja 
minusy: - szybko ściera się na końcach i odpryskuje
 Od razu przepraszam, że ciągle Was zamęczam lakierami Color Club... Ostatnio ciągle maluję nimi paznokcie i uzbierało mi się sporo materiału na wiele notek :). Dziś chciałabym Wam pokazać piękny karmelowy, może trochę krówkowy kolor. Odcień chyba dla każdego, przynajmniej takie jest moje odczucie:). Uwielbiam takie kolorki, to coś pomiędzy nudziakiem a jasnym brązem. Bardzo szybko schnie, oczywiście równie szybko odpryskuje i ściera się na końcach.... Kolor jest piękny, nazwa jest urocza i pasuje w sam raz. Znów nie wiem co mam o nim myśleć, bo po jednej stronie mam kolor i wiele innych plusów, a po drugiej stronie odpryskiwanie i ścieranie... Hm... A Wy co o nim myślicie?:)









16 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba. Wygląd pięknie. Czaję się na Color Club, zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety u mnie też długo nie wytrzymał, musiałam się ratować gliiterem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny nudziak.Nie byłam przekonana do lakierów tego typu (nude) ale ostatnio stwierdziłam, że muszę taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie tej kolor mi się podoba najbardziej jeżeli chodzi o Color Cluby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, lubię takie karmelki

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jaki śliczny <3<3 naprawde musze nudziaka zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor.
    Masz naprawdę ładne i zadbane paznokcie :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor średnio mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor. Nic tylko dać porządną warstwę topa, a może i dwie i cieszyć się z paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie odcienie, nie ingerują za bardzo w strój czy dodatki;)

    OdpowiedzUsuń