piątek, 24 lutego 2012

Color Club (Foiled) - Perfect Mol-Ten // Promocje : Natura!

Wywiadówka:  
Color Club Foiled
odcień: Perfect Mol-Ten
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: foil
krycie: 1 warstwa
plusy: + cienki i płaski pędzelek
               + bardzo szybko schnie
               + duża pojemność
               + nie drażniący zapach
minusy: - szybko ściera się na końcach i odpryskuje


Ten kolor chyba podoba mi się najbardziej z całej kolekcji Foiled:). Delikatna zieleń, w sumie jakby zmrożone lody pistacjowe.... Mniam:). Uwielbiam malować lakierami z tej kolekcji, aplikacja należy do bardzo przyjemnych. Poza tym kryje przy jednej warstwie i schnie... chwilę! Nie mam do niego zastrzeżeń, oprócz szybkiego ścierania się na końcach i tego, że zaczął odpryskiwać drugiego dnia... Wiem, że dla niektórych jest to ogroooomny minus, jednak ja dosyć często zmieniam lakier na paznokciach więc dla mnie nie ma to aż takiego znaczenia. 
  
Dodatkowo mam dla Was myślę, że miłą informację. W Drogeriach Natura od wczoraj do 7 marca jest kilka rzeczy na przecenie. Osobiście dzisiaj zaopatrzyłam się w eyeliner My Secret brązowy oraz dwie pomadki Nivea w cenie 10zł. Myślę, że fajną sprawą są także lakiery, cena jest bardzo kusząca i gdyby nie fakt, że posiadam lakiery z tych serii to na pewno bym się obkupiła(recenzje całej kolekcji Fantasy Glitter i niektórych Oriental Dream możecie znaleźć u mnie na blogu;).

22 komentarze:

  1. Świetny kolor lakieru. Ja mam zamiar kupić jakiś fantasy glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Lubię to wykończenie.
    Ja za to cierpię, bo w mojej okolicy nie ma Natury. A glittery pragnę mieć wszyyystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole matowe lakiery, ale ten kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek:)
    jeju ja chcę do natury:( ale u mnie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, ale szkoda, że szybko się ściera i odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawiło się u mnie rozdanie :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę polować na te lakiery. Myślę też o brązowym eyelinerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek! Tylko trochę drooogi :(
    Ale pozytywem jest to, że tak pięknie wygląda po jeden warstwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest super! Bardzo lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się że wszystkie są przeterminowane.jestem ciekawa tego drugiego jak będzie się sprawował

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś ten kolor do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny jest ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się strasznie PODOBA *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. to zdecydowanie nie moj kolor ;D

    ps:Jeżeli jesteś zainteresowana, to na moim blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolor x3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kolor, chociaż mógłby być lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się seria tych kolorów. Masz śliczne paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolorek, u mnie glitterki rozeszły się jak świeże bułeczki :O

    OdpowiedzUsuń