sobota, 4 lutego 2012

Essie A French Affair Collection - Nice is Nice

 Wywiadówka:
Essie A French Affair Collection (Spring 2011)
odcień: Nice is Nice
gdzie kupić? : głównie internet jeśli chodzi o Polskę oraz Douglas
ile kosztuje? : do 50zł(na Paatal.pl - 11,99zł)
pojemność: 13,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + przyjemna aplikacja
                 + fajny, wąski pędzelek
                + szybkie schnięcie
                + ekstra połysk
                + duża pojemność
  minusy: - za wysoka cena w polskich drogeriach

Lakier ten zamówiłam już ponad miesiąc temu na Paatal. Nieco zawiodłam się na tym sklepie mimo, że mają świetny i kuszący asortyment. Wracając do samego lakieru, jest cudowny. W buteleczce z grubego szkła otrzymujemy aż 13,5ml. Kolor jest z pozoru klasyczny, pastelowy fiolet, lila, lekko lawendowy. Lubię takie kolory najbardziej. Wiem, że ostatnio prezentuję Wam mało zimowe kolory ale to z tęsknoty za ciepełkiem słońca i wiosną:). Lakier trzymał się bardzo dobrze, wcale nie chciał ścierać się z końcówek ani odpryskiwać! Podejrzewam, że nie kupiłabym go w cenie proponowanej czyli koło 40zł, jak dla mnie to za dużo jak za jeden lakier.








24 komentarze:

  1. jaki super lilak<3 i do tego tak tanio na paatal?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam - śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba się pokuszę na jakieś zamówienie na tej stronie....
    A co do samego lakieru to rzeczywiście fantastycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. świeetny! chyba już czas na zakupy na paatal :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie "mój" kolorek, ale u Ciebie wygląda ślicznie :) Też skorzystałam z okazji na paatal, żeby Essie wypróbować. Ceny w innych sklepach skutecznie mi kontakt z tą firmą ograniczały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! zakochałam sie w tym kolorku ! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny i w dodatku tani jak na Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, liliowy fiolecik:)

    Czemu sie zawiodlas na Paatalu? Pytam, bo ja zamawialam kilka razy u nich i bylo ok:) Widzialas, juz chyba jest tkmaxx w m1:D?! Dzisiaj przejezdzalam i widzialam ,że były reklamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go lubię ale u mnie coś długo wysycha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolorek, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny kolorrr . ;D
    Zapraszam do mnie , będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu ja go nie zamówiłam :<

    OdpowiedzUsuń