środa, 1 lutego 2012

Sally Hansen INSTA DRI - 07 Rose Rush

 Wywiadówka:
Sally Hansen INSTA DRI
odcień: 07 Rose Rush
gdzie kupić? :  www.nocanka.pl, Douglas, Sephora
ile kosztuje? : od 10 zł do 30zł
pojemność: 9.17ml
wykończenie: kremowy
krycie: 1-2 warstwy
plusy:+ szybko schnie
               + ekstra pędzelek
               + szybka i wygodna aplikacja
               + można go tanio dostać w internecie 
               + super krycie
               + niedrażniący zapach
minusy: - szybko ściera się na końcach

Ten lakier przypasował mi najbardziej do gustu. Nigdy nie miałam lakieru z serii Insta Dri, ten jest moim pierwszym. Lakier ma idealny dla mnie pędzelek, jest szeroki, płaski i świetnie wyprofilowany. Bajecznie się rozprowadza i bajecznie szybko schnie. Nałożyłam dwie warstwy, chociaż jedna bardzo dokładna i nieco grubsza z pewnością by wystarczyła. Kolor jest trochę barbiowy, nie jest on jeszcze neonem ale nieźle rzuca się w oczy. Dla mnie to w sumie kolor uniwersalny, niesamowicie dobrze się w nim czułam. Rose Rush pięknie wygląda, jednak szybko ściera się na końcach. Nie nałożyłam żadnego top coatu, a żałuję. Na www.nocanka.pl możemy go kupić za 9,99zł, w drogeriach typu Sephora/Douglas ich cena to około 20-30zł. Myślę, że warto przy zamówieniu na tej stronce dorzucić Rose Rush:).











13 komentarzy: