wtorek, 7 lutego 2012

Golden Rose Matte Velvet - 101 (welurowy błękit)

Wywiadówka:
Golden Rose Matte Velvet
odcień: 101
gdzie kupić? : sklepy Golden Rose, małe niesieciowe drogerie
ile kosztuje? : 7,90zł
pojemność: 11,5ml
wykończenie: matowy z shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy:+ świetny, matowy efekt
               + szybko schnie
               + ładne opakowanie
               + łatwo dostępny
minusy: - szybko odpryskuje po bokach
 
 
Lakier nie należy do najtrwalszych, już pod koniec pierwszego dnia zaczął delikatnie odpryskiwać po bokach. Jednak nie zniechęca mnie to do niego bo jest prześliczny, chyba jedyny w swoim rodzaju. Średnio lubię maty ale czasem mam ochotę na coś innego. Kolor jest cudowny, błękit z srebrnym shimmerem, do tego matowe wykończenie sprawia, że wygląda jak welur. Bardzo szybko schnie, nałożyłam dwie warstwy i pokrył idealnie. Czaję się na inne kolorki z tej serii, bo tym jestem oczarowana:). 













20 komentarzy:

  1. Własnie ten welurowy look jest w matach najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooooo pięęęęęęęęęęęękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za matowym wykończeniem nie przepadam, ale ten lakier mnie zabił....coś pięknego:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z dosłownie kilku matowych, który mi się podoba! Jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też średnio lubię maty, ale ten ma jeszcze shimmer i w tym kolorze jest śliczny :) w ogóle cierpię na brak lakierów w takich pastelowych odcieniach. pozdrawiam ~pieknaodzawsze.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie kolor przepiękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny jest ten kolor ! Niesamowicie mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. my też jesteśmy oczarowane tą serią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam tu i nie mogę, no - gapię się już od pewnego czasu i nie mogę przestać. Od zdjęcia do zdjęcia, po kolei i wybiórczo, z góry na dół i z powrotem :)
    Baaardzo interesujące wykończenie. Rewelacja.

    (Niesieciowe drogerie - hmmm - może w naszej Urodzie to będzie? Tam jest dość sporo drobiazgu marki GR...
    Jeszcze chwilę popatrzę i wracam do pracy...
    ...ale najpierw muszę sobie jeszcze momencik popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, choć nie zbyt "mój".

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor śliczny, ale szkoda że szybko odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
  12. ach cudny, mam z tej serii jeden lakierek i jest super

    OdpowiedzUsuń