środa, 15 lutego 2012

Delia Coral Prosilk 139 + GR paris 70

Wywiadówka:
Delia Coral Prosilk
odcień:139
gdzie kupić? : SuperPharm, małe drogerie
ile kosztuje? : 5.99zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobra konsystencja
               + dobrze kryje
               + niedrogi
               + szybko schnie
minusy: - nie widzę




Całkiem niewalentynkowo dzisiaj chciałabym Wam pokazać nie różowy, ani nie czerwony lakier:). Miałam przygotować specjalny wzorek na wczorajszą okazję jednak zabrakło mi czasu! Lakier kupiłam już kilka miesięcy temu w superpharm, wtedy był na promocji za 4.99zł. Kolor mi się bardzo podoba, ogólnie bardzo lubię niebieskości na moich paznokciach. Lakier jest trochę smerfowy, ale ciemniejszy, trochę przydymiony. Podoba mi się:). Co do właściwości nie mam zastrzeżeń, z tego co pamiętam dobrze się trzymał, potem nałożyłam paseczkowy, srebrny brokat z Golden Rose:). Zdjęcia wyszły słabe i nie do końca oddają uroku brokatu :). 

Golden Rose Paris nr 70



 

17 komentarzy:

  1. Z paseczkowym brokatem pasuje idealnie na zimę. Natomiast solo będzie super na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos (nie)zwykłych efektów na paznokciach, ja po raz pierwszy spróbowałam wykonać manicure w stylu ombre nails. U mnie na blogu są fotki. Będę wdzięczna za ocenę efektu :)

      Usuń
  2. śliczny lakier, jednak lepiej wygląda bez tego brokatu z GR.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie, moje lakiery z tej serii długo schną :/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :)
    lakiery z tej serii są w careffor za 2,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się zdecydowanie bardziej podoba z tymi cosiami z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same ładne,ale druga wersja super,masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. w jednym careforze u mnie wprowadzili na sali szafę delii więc jest dużo ich produktów. Są te lakiery za 2,99 i takie mniejsze za 2 zł.
    W drugim careforze wydziałam tylko rzucone te lakiery, szafy nie ma.
    Sprawdź u siebie może też zainstalowali szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio kupiłam lakier Delia w małej drogeryjce koło mnie i zastanawiałam się, co to w ogóle za firma :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier, kolor jest rzeczywiscie przepiekny, jednak praktycznie musze sie zmuszac, zeby go uzywac.
    Moj lakier od poczatku byl baaardzo gesty, przez to strasznie ciezko sie go naklada. Jedna warstwa nie wystarcza, nakladam druga, wtedy mam 2 grubasne warstwy, ktore schna wieki a dodatkowa robia sie babelki. Babelkow z kolei nie moga scierpiec wiec w zasadzie ten niebieskie sluzy mi jako baza pod taki jakby holograficzny top.
    Nie wiem czy taka "uroda" tego lakieru, czy moj egzemplarz (kupiony w SuperPharm) byl wczesniej otwarty i dlatego kupilam taki zgestnialy. Nie mam innych kolorow Delii wiec nie mam porownania i nie chce miec.

    OdpowiedzUsuń