niedziela, 19 lutego 2012

Color Club (Foiled) - Cold Metal

Wywiadówka:  
Color Club Foiled
odcień: Cold Metal
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: foil
krycie: 1 warstwa
plusy:+ cienki pędzelek, dobrze wyprofilowany
               + bardzo szybko schnie
               + bogata gama kolorystyczna 
               + duża pojemność                          + szybkie i bezproblemowe zmywanie 
               + genialne krycie
minusy: - szybko ściera się na 
końcówkach 
 Piękny odcień! Bardzo głęboki i mroźny. Lakier ten pochodzi z kolekcji Foiled, miałam takie szczęście, że zdążyłam ją kupić w Tk Maxx za jedyne 36,99zł:). Cold Metal ma mnóstwo plusów, uwielbiam pędzelki Color Club, są świetnie wyprofilowane, dodatkowo kryje już przy jednej warstwie. Schnie chwilę więc pomalowanie paznokci trwa kilka minut. Lakier miałam na sobie około dwóch tygodni temu, pod koniec dnia miał lekko starte końcówki, co widać na dwóch ostatnich zdjęciach - tam już razem z matowym top coatem. Jeżeli nadarzy się okazja zakupienia całego zestawu w takiej okazyjnej cenie to na pewno kupię ale na pojedynczo raczej się nie skuszę:). 

20 komentarzy:

  1. Fajny efekt. Szczególnie na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Z matowym top coatem wygląda bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z matowym topem wygląda rewelacyjnie! zupełnie jakby pazurki były oszronione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też załapałam się na 2 kolekcje w TKMaxx. Foiled i Back to Boho 2. A wszystko dzięki bloggerkom bo normalnie w ogóle do tego sklepu nie zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor:) Ja dopiero bede testowac lakiery Color Club.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj żąłuje, że się nie załapałam na te lakiery w TK Maxxie.Faaajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mój ulubiony z tego zestawu :) W macie też fajnie wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają z tym matowym topem!

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorek ale ta cena troche za wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena lekko odstrasza, ale kolor jest wprost fantastyczny, co ja poradzę że uwielbiam takie ostre odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kuszą mnie lakiery color club :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, sliczny! w ogole masz ladne paznokcie :d

    OdpowiedzUsuń
  15. a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor. :)

    PS. Wróciłam do blogowania, w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga. ;)

    Pozdrawiam, Natallie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny:)

    Dzieki za odp u mnie. A wiesz, że zamówiłam u tego gościa u którego my w wakacje kupowałyśmy na ebayu takie taśmy do pazurków i mi chyba paczke zgubili:/ Juz ponad miesiac czekam:/. Tanie naszczęscie to to było (7zł) ale ciesze sie, ze nasza przesyłka dotarła wtedy.

    OdpowiedzUsuń