czwartek, 16 lutego 2012

Walentynkowe prezenty, haul i inne różności:)

Co prawda walentynkowy "szał" już minął, ale chciałabym Wam się pochwalić podarunkami jakie dostałam:). Fakt, że mój Walenty był bardzo hojny, za bardzo jak na taką okazję ale bardzo się cieszę zwłaszcza z tego dnia jak mogliśmy go spędzić:). Pewnie dziwi Was gra na xboxa, wahałam się z kupnem konsoli kilka lat, ale teraz stwierdziłam, że jak nie teraz to kiedy? Chociaż mam już dwójkę na przodzie, xbox sprawia mi wiele radości :D Mało tego, moi rodzice też się przy tym świetnie bawią! Największą radochę sprawia chyba sam kinect, gdzie możemy grać całym ciałem. Wracając do gry jaką dostałam - jest to Dance Central 2. Świetna gra, nieźle można się zmęczyć, powyginać i pośmiać:). Dostałam również masażer do głowy, genialny! Niby zwykłe druciki ale jak mogą zrelaksować:). Notes, bardzo przydatna rzecz, często zdarza mi się zapominać o ważnych rzeczach:).
No i wisienka na torcie - paleta Sephora. Pigmentacja jest genialna, wszystko jest świeże, aż sama się zdziwiłam:).Prezenty bardzo mi się podobają, jednak i bez nich dzień byłby wspaniały, bo spędzony z NIM:).
 Niedawno wygrałam w konkursie organizowanym na facebooku przez Tk Maxx. Nagrodą była karta podarunkowa o wartości 100zł:). Świetna sprawa, wczoraj byłam na polowaniu ale nic nie widziałam interesującego. Czekam więc na jakieś zestawy Color Club lub OPI (swoją drogą gdyby, któraś z Was widziała w Krakowie jakieś nowości lakierowe w Tk Maxx to proszę o wiadomość!!:) Mieszkam dosyć daleko od Bonarki i dla mnie to całodzienna wyprawa;P).
Na sam koniec zostawiłam moje drobne zakupy. Skusiłam się na odżywkę do włosów bez spłukiwania Mrs Potter's za sprawą Zoili :). Muszę przyznać, że na razie użyłam jej raz ale jestem pod wielkim wrażeniem! Mam długie włosy i pełno kołtunów zaraz po umyciu, po spryskaniu rzeczywiście łatwiej się rozczesuje. Kosztowała niecałe 5 zł. Do tego dorzuciłam dwa zmywacze po 1.16zł zapachowe:).
Dziś zajrzałam do Pretty Girl i wpadły mi w oko dwie bluzeczki. Taką samą w kwiatki - tylko czerwone - już posiadam, jednak super mi się ją nosi, lubię motywy kwiatowe więc na pewno mi się przyda i z niebieskimi. Druga może niezbyt zachęcająco wygląda rozłożona na dywanie jednak ładnie układa się na ciele. Obecnie w Pretty Girl jest promocja na przecenione rzeczy, druga -50%. Ich pierwotne ceny to 49,90zł i 79,90zł, po przecenie 19,90zł a ja dałam za nie w sumie niecałe 30zł:).

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że odżywka zaskoczyła cię na plus :). Mam nadzieję, że sprawdzi się na dłuższą metę.
    Paleta z Sephory wygląda super.
    Śliczne te bluzki

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka mnie zachwyca za każdym razem, jak na nią patrzę, ale raczej odpuszczę sobie zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paleta cudowna :)) !
    też mam te zmywacze :)
    potem fajnie pazurki pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne!
    w marcu otwierają nowego TKMaxxa w M1, więc może wtedy coś rzucą :))) ja już się szykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z xboxa się nigdy nie wyrasta! xD paletka świetna, chociaż te cienie są strasznie malutkie i wielu odcieni mi by brakowało. Najbardziej rozwalił mnie masażer xD nigdy nie ufałam tego typu ustrojstwom xD Ale skoro mówisz ze dziala to pewnie tak jest x3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma nic nowego w Bonarce.Zero lakierów, wszystkie wykupione

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW jaka paletka ogromna ! bluzeczki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ilekroć jestem w Sephorze, kręcę się obok tej palety niemiłosiernie... i chyba nie jestem w stanie jej sobie odmówić :D a prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty, pierwsza bluzka śliczna a ta druga chyba ładnie leży (na taką mi wygląda:D). Mam też taki masażer w domu;).

    A tak a propos Tk Maxxa, na pewno to otwarcie jest trzeciego? Byłam dzisiaj w m1 i pisało po prostu "marzec", nie chciałabym przegapić:). Ja liczę, że może tam będą zestawy Color Club, bo jak wiesz dla mnie Bonarka to też drugi koniec miasta:/ i zupełnie nie opłaca mi się tam jeździć:/:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wielka ta paleta :D super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję palety, jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń