środa, 8 lutego 2012

Colour Alike "Q" - 118 Diskorelaks

Wywiadówka:
Colour Alike "Q"
odcień: 118 Diskorelaks
gdzie kupić? : sklep Barbra
ile kosztuje? : 10,99zł
pojemność: 8 ml
wykończenie: holograficzny (!!!)
krycie: 2 warstwy
plusy:+ efekt holograficzny
               + szybko schnie
               + niedrogi
               + wytrzymały
minusy: - kiepsko z dostępnością...



Lakier ten dostałam w nagrodę za wymyślenie nazwy dla jednego z lakierów - Czysta Krew :). Jednak jeżeli chodzi o kolor najciekawszym odcieniem wydawał się mi diskorelaks. Nazwa jest świetna, gratuluję osobie, która ją wymyśliła! Lakier jest równie boski. Choruję na lakiery holograficzne, jednak ich dostępność jest marna. W przykurzonej, fioletowej (czasem wygląda na szarą) zatopiono mnóstwo wielokolorowych drobinek, które mienią się na różne kolory w zależności od kąta padającego światła. Najpiękniej lakier prezentuje się w sztucznym świetle i w słońcu. Co do wytrzymałości nie mam zastrzeżeń, nosiłam go kilka dni i nic się z nim nie działo, jedynie starł się lekko na końcach. Zdjęcia oczywiście można powiększyć, wtedy efekt holograficzny będzie bardziej widoczny:)














28 komentarzy:

  1. Odpowiednio oświetlony wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI! Jest na mojej wishliście:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a i tak zdjęcia nie oddają całego piękna tego lakieru, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor! Niesamowicie mi się podoba! Na co dzień nie lubię takich szaleństw na paznokciach, jednak tymi jestem oczarowana ;)

    Pozdrawiam http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest tak piękny że napatrzeć się nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super lakier:) szkoda, że są tak słabo dostępne. Podobają mi się nazwy tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny. Uwielbiam ich lakiery, a holo w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest, szkoda, że ciężko go dostać

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o tym lakierze już od dawna ale nigdy nie mogę znaleźć, pewnie skończy się tak, że zamówię w necie ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. przesadziłaś trochę z kontrastem. :) w przyszłym tygodniu pojawi się u mnie recenzja tego lakieru, więc zapraszam do porównania doświadczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie były obrabiane za pomocą funkcji kontrastu. Na pewno zajrze do Ciebie i porownam;))

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaa ależ on piękny!!!! Również uwielbiam lakiery holograficzne, niestety póki co mam tylko z Eveline w swej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę dużo mieniących się kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny! idealny na imprezę

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba! praktycznie pod kazdym katem pokazuje inne oblicze i to jest fajne:)

    OdpowiedzUsuń