piątek, 10 lutego 2012

Revlon - ROCK

Wywiadówka:
Revlon
odcień: Rock
gdzie kupić? : SuperPharm, Douglas, Sephora, PEPCO i wiele innych
ile kosztuje? :  około 20 zł (w pepco - 10zł)
pojemność: 14,7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ interesująca cena w pepco
               + szybko schnie
               + bardzo wygodny pędzelek
               + ogromna pojemność
minusy: - chyba się nie polubiliśmy... :)))))

Oczywiście mój aparat przekłamał kolor... Na zdjęciach wyszedł trochę za bardzo granatowo a na żywo to piękny, głęboki fiolet. Na zdjęciach z fleszem już bardziej jest oddany kolor. Urzekł mnie ten kolor, chociaż źle się w nim czułam. Miałam wrażenie, że optycznie zwęża moje superwąskie pazurki i jakoś źle mi w tym kolorze. Dodałam więc fioletowo-złoty pękacz z Lovely i chyba to nie był zbyt udany zabieg. Co do Revlona, nie mogę się do niego przekonać, ale dam mu jeszcze jedną szansę. Spisał się świetnie, dwie warstwy do pełnego krycia, ładnie się trzymał bez odprysków, lekko starte końcówki ale po kilku dniach z pękaczem i jedną warstwą top coatu. Lakier ma bardzo rzadką konsystencję, jest bardzo wodnisty ale nie przekłada się to na pigmentację koloru ponieważ jest bardzo w porządku, jak już wspominałam. Wąski, płaski pędzelek, do tego długa rączka - takie lubię najbardziej. Co do cracka Lovely, bardzo podobał mi się w butelce, jednak myślę, że sprawdziłby się dużo lepiej na jaśniejszym kolorku, choćby na Nice is Nice - Essie. Muszę wypróbować:). 















 

16 komentarzy:

  1. Dobrze, że to bardziej fiolet, bo gdyby był granatowy, zbiedniałabym o te 20 złotych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś ten kolor mnie nie kręci zbytnio heh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie podoba z pekaczem:-) Skusilam sie na niego nie zaluje chociaz podejrzliwie podchodzilam do pekajacego brokatu;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor :) lubię większość ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy, jednak nie ma w sobie "tego czegoś", może kwestia przekłamanego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam go wczoraj, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień (oceniam po zdjęciach z flashem ;>).

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny :) dlaczego ja nie mam pepco w swoim mieście? ehh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor:) jak będę w okolicach pepco to muszę zainteresować się tym lakierem:)

    OdpowiedzUsuń