poniedziałek, 13 lutego 2012

Wibo Express Growth - 192 + czerwony crack :)

Wywiadówka:
Wibo Express Growth
odcień: 192
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 4.79zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie:  shimmer
krycie: 2/3 warstwy
plusy: + dobra konsystencja
              + tani
              + łatwo dostępny
minusy: - długo schnie
 
 
 
 
 
 
Z okazji otwarcia drugiej części M1 w Krakowie przez kilka dni w Rossmannie była promocja na lakiery Wibo Express Growth po 2,99zł. Oczywiście nie mogłam się nie skusić, wzięłam kilka kolorków. Było to już dosyć dawno, zdjęcia też robiłam jakiś czas temu, paznokcie wtedy były dosyć krótkie. Przechodząc do samego lakieru, bardzo długo schnął,  sam kolor jakoś mi nie pasuje, może ze względu na ten shimmer. Właściwości są takie same jak u innych z tej serii, dobrze się trzymał, nie mam zastrzeżeń:). wDużo bardziej podobał mi się z pękaczem, jakoś przykrył te drobinki i już jakoś mnie to nie drażniło :). 








 

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uroczy ale czerwony crack nadaje mu pikantnego charakterku ;)

      Usuń
  2. mi się bardzo podoba, żałuję, że sama nie trafiłam na taką promocję. podoba mi się jak pęka Ci Twój crackle. sama posiadam czerwony i niestety nie pęka tak ładnie jak Twój. a co do długości paznokci to chciałabym mieć takie i mówić, że są krótkie. Szczególnie przy prawej ręce gdzie zawsze mam z 2 mm krótsze niż u lewej.

    OdpowiedzUsuń
  3. po 3 zł to rzeczywiście grzechem było by nie skorzystanie z tej promocji:)
    Ta seria ma to do siebie że dosc długo schnie, co mnie strasznie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie z czerwonym, ja bym spróbowała z czarnym również;)

    Pozdrawiam, http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę wyniosłabym pewnie z 10 lakierów z Rossmanna ;)
    Mi się lakier podoba właśnie przez ten shimmer i wolę wersję bez cracka ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor - taki cukierkowy:) i tez mi się bardziej bez cracka podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek słodki, czasami mnie na takie bierze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Ty opowiadasz, shimmer jest piękny :P
    Tak walentynkowo Ci wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja babcia chyba taki ma :D lubi pomalowane na delikatny róż paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziutki ale bez Pękacza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bez pękacza wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej mi się podoba bez kraka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardziej się podoba w tej wersji bez pękacza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem na palteke sleek ♥ nie zapomnij...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym nie pogardziła taką promocją :). Kolorek ładny, ale z pękaczem lepiej ^^.

    OdpowiedzUsuń
  16. Solo świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma co kryc, ze wszystkie kolorki na Twoich pazurkach beda wygladaly cudnie ;-)

    OdpowiedzUsuń