niedziela, 12 lutego 2012

Color Club (Back To Boho "A") - Nomadic in Nude

 Wywiadówka:
Color Club Back To Boho "A"
odcień: Nomadic in Nude
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ cienki pędzelek, dobrze wyprofilowany
               + bardzo szybko schnie
               + bogata gama kolorystyczna 
               + duża pojemność
               + szybkie i bezproblemowe zmywanie
minusy: - szybko ściera się z końcówek i odpryskuje
Szczerze powiedziawszy myślałam, że lakier będzie się o niebo lepiej sprawował, w sumie to miałam inne wyobrażenie o tych lakierach. Kolory mają genialne i podoba mi się pomysł z kolekcjami, które są ładnie zapakowane w plastikowe opakowania. Zawsze marzyłam o takiej kolekcji i mam ją dzięki wygranej w rozdaniu u Lipstick On The Cup :). Lakier ma piękny kolor, ostatnio widuję go dosyć często na blogach:). Kolor jest ciężki do zidentyfikowania, coś pomiędzy szarością a nudziakiem. Trochę przypomina mi porcelanę, trochę skórę. Jest dziwaczny ale piękny:). Nosiłam go kilka dni na bazie Hean i akurat dobrze się trzymał. Potem zaczął schodzić na końcach, nawet doczekałam się odprysków co rzadko mi się zdarza z jakimkolwiek lakierem. Na pewno go przez to nie porzucę, często zmieniam kolor na paznokciach więc dla mnie tak naprawdę, nie jest to wadą.










13 komentarzy:

  1. Ostatnio widzę ten lakier non stop na blogach, ale nie ma się co dziwić - jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Jeden z moich ulubionych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci że nie wszystkie lakiery z Avonu schną długo, ja juz mam doświadczenie i wiem co wybierac żeby było dobre :P na ten skusiłam się bo kolor ma ładny i jestem w stanie chodzić czasami jak księżniczka przez 2h żeby w końcu wysechł :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny:) ładnie będzie się komponował jako tło do wzorków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek :D taki szaraczkowo beżowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy odcień i masz ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak znalazł na "spokojniejsze" dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny:) lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, muszę w końcu ruszyć coś z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń