wtorek, 21 lutego 2012

Color Club (Back To Boho "B") - Voodoo You Do

Wywiadówka:  
Color Club Back To Boho "B"
odcień: Voodoo You Do
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: frost?
krycie: 2 warstwy
plusy:  + genialny odcień
               + bardzo szybko schnie
               + bogata gama kolorystyczna lakierów CC
               + cienki pędzelek, dobrze wyprofilowany
minusy: - - - -
W przeciwieństwie do poprzedniego kolorku, który Wam pokazywałam ten mi się baaaardzo podoba! Zupełnie nie wiem jak go określić, dużo w nim szarości, czasem wygląda jak czarny, czasem jak zgniło zielony, butelkowa zieleń. Sama nie wiem ale to chyba przez to tak bardzo mi się podoba. Ma mnóstwo drobinek, które ślicznie się mienią. Mogą powstawać smugi, ale nie są aż tak widoczne. Potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia, schnie jak wszystkie CC - bardzo szybko. W sumie to nie mam zastrzeżeń co do trwałości, na bazie z CC trzymał się dosyć przyzwoicie, po dwóch zaczął ścierać się na końcach. Potem go zmyłam. Wykończenie to chyba frost? Nie jestem pewna, ale tak mi się kojarzy. Poprawiajcie w razie czego!:) Jeden z moich ulubionych w tej kolekcji:) Cudowny. 









 

19 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobny kolor z Golden Rose tylko, że z większymi drobinkami. Muszę go kiedyś zaprezentować na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kolor ma to co coś w sobie:)Jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, nie miałam jeszcze takiego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na wykończeniach :D Ale kolorek fajny, taki kameleon trochę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się zbytnio nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie zmienia kolor w zależności od padania światła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłabym go ze względu na samą nazwe XD kto to wymyśla? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, taki trochę brzydal:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest, poprzedni też mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, choć dla mnie stanowczo za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie kolory, które trudno nazwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze - masz bardzo ładny kształt paznokci! :)
    Lakier na prawdę fajny. Zarówno elegancki jak i rockowy! :)

    Pozdrawiam serdecznie, czekam na kolejne wpisy
    no i zapraszam do siebie - ja dopiero raczkuję ;)

    OdpowiedzUsuń