środa, 22 lutego 2012

Color Club (Back To Boho "B") - Blue-Topia

Wywiadówka:  
Color Club Back To Boho "B"
odcień: Blue-Topia
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + cienki i płaski pędzelek
               + bardzo szybko schnie
               + duża pojemność
               + nie drażniący zapach
minusy: - szybko ściera się na końcach

Nie podoba mi się. O ile w butelce bardzo mnie intrygował to na paznokciach mnie nie zachwycił. Jest zdecydowanie za ciemny, praktycznie nie widać, że jest to ciemny granat, tylko czerń. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Przepraszam za brzydko pomalowane paznokcie, miałam mało czasu i dlatego mam takie brudne skórki...  Lakier jest kremowy, ma dobrą, rzadką konsystencję, dobrze rozprowadza się lakier. Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale szybko ściera się na końcach co wygląda baaardzo nieładnie na tym kolorku. Nie miałam do niego nerwów i zmyłam go po jednym dniu noszenia:). Nie prędko skuszę się na niego ale być może nada się do stempelków... :) 
Na poniższych zdjęciach widoczne są dwie warstwy lakieru, na ostatnim zdjęciu - jedna warstwa Blue-Topia.





(jedna warstwa lakieru)

 

17 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne odczucia. Miałam go na pazurkach jeszcze wczoraj.. Szkoda, że nie widać w nim tego atramentowego koloru bo byłby całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A propos stempelków. Mi one nie wychodzą żadnym innym lakierem jak tylko tym stworzonym do tego celu. Wydaje mi się, że inne lakiery są albo za rzadkie, albo zbyt słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często stempluję "zwykłymi" lakierami.
      Musi to być po prostu dobrze napigmentowany lakier, najlepiej jednowarstwowiec.. Na YT przy okazji filmików o stemplach dziewczyny często mowią jakie lakiery działają..
      ja białe stemple robię najzwyklejszym lakierem do frencha firmy SUHADA z Lidla ;)
      Seria Color Club Foiled też ładnie się odbija :)

      Usuń
  3. Jest piękny *.* Nie wiem, co od niego chcecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też jest za ciemny, wogóle nie przypomina mi granatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam lubię ciemne kolory na paznokciach, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na przedostatnim zdjęciu zatrzymałam się dłużej i zadaję sobie pytanie - czemu on nie wygląda na paznokciach tak jak w buteleczce. Ogromna szkoda. Może i nie jest do końca czarny, ale wolałabym, żeby miał w sobie więcej granatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podoba mi się zbytnio :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaaardzo Ci dziękuję za komentarz! Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, wiedząc w końcu jakiś! :)
    Jeśli chodzi o lakier, to muuusisz go wypróbować! Tak naprawdę, to właściwie słabo wyszedł na zdjęciach, ładniej prezentuje się na żywo :)
    Zastosowałam się do Twojej rady i myślę, że chyba o to chodziło ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie odczucia jak Ty, za ciemny jest :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ...i właśnie się skapnęłam, że tych komentarzy od Ciebie pojawiło się milion!
    Dziękuję bardzo za zainteresowanie!!!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, że zdecydowanie za ciemny. Dlatego będę go używać na tło zamiast czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy szatan na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, przypomina mi lakier Chanel Blue Satin.

    OdpowiedzUsuń