poniedziałek, 20 lutego 2012

Color Club (Back To Boho "B") - Boho Mojo

Wywiadówka:  
Color Club Back To Boho "B"
odcień: Boho Mojo
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: perłowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ cienki pędzelek, dobrze wyprofilowany
               + bardzo szybko schnie
               + bogata gama kolorystyczna 
               + duża pojemność
               + bezproblemowe zmywanie
minusy: - tworzy smugi
 
Ten lakier jest zupełnie inny od swoich braci:). Co mnie zaskoczyło, trzyma się bardzo dobrze, nie odpryskuje ani nie schodzi z końcówek pierwszego dnia. Fakt, że kolor nie jest zbyt urokliwy, czułam się w nim trochę tandetnie, chociaż przyzwyczaiłam się i całkiem mi się spodobał. Bardzo szybko schnie, oczywiście genialna aplikacja. Ze względu, że to perełka tworzy smugi... Nawet przy dokładnej i uważnej aplikacji nie unikniemy smug... Cena trochę zniechęca ale ja akurat miałam takie szczęście i kupiłam go w zestawie w Tk Maxx (36,99zł za zestaw).










19 komentarzy:

  1. Fajny metalik. Nie razie perłą...na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale się pozbyłam przez wykończenie. Zdecydowanie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny, ale prze perłowe wykończenie traci swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :) Kurcze gdzieś czytałam jak można się pozbyć smug od perłowego lakieru ale nie pamiętam gdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go ale jeszcze nie próbowałam.. Wystawiłam na wymianę, bo nie do końca mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo podoba mi się ten kolorek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ciekawy, chociaż nie potrzebowałabym takiego koloru w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest tak brzydki, że aż trochę mi się podoba:P A co do tego ebaya to zwrócą mi kasę jak coś..tylko doczekać się już tych tasiemek nie mogłam:) Liczę, że może jeszcze dojdą ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłby zły w połączeniu z metaliczną bluzka lub dodatkami

    OdpowiedzUsuń