środa, 29 lutego 2012

Golden Rose Paris 79 - na różowo

Wywiadówka:  
Golden Rose Paris
odcień: 79
gdzie kupić? : sklepy Golden Rose, niewielkie drogerie, online
ile kosztuje? : 5-7zł
pojemność: 11ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + wygodna i estetyczna nakrętka
               + tani
               + duża pojemność
               + łagodny zapach
               + wygodna aplikacja 
minusy: - trochę długo schnie
                     - słaba dostępność w niektórych miastach
Lakier jest dosyć klasyczny i często spotykany. Ciemny róż, trochę zgaszony, niestety na zdjęciach wyszedł za bardzo "soczyście":D. Szczerze powiedziawszy nie mam zastrzeżeń co do samego lakieru, lubię lakiery z tej serii Paris, jednak co mnie w nim denerwuje to zbyt długi czas wysychania... Po kilku godzinach nadal można sobie zrobić ślady i jakieś odciski. Dostępność też jest dosyć kiepska, oczywiście w miastach gdzie są sklepy Golden Rose to o tym nie ma mowy, w Krakowie dopiero niedawno otworzyli jeden salonik GR, przedtem baaaardzo ciężko było coś zdobyć tej firmy. Żeby nie mówić cały czas na "nie", to muszę przyznać, że te nieco kiczowate buteleczki bardzo do mnie przemawiają. Lubię ich kształty, nie widziałam nigdy podobnych, bardzo fajnie operuje się pędzelkiem. Osobiście lubię wszystkie kolory na paznokciach, ostatnio nosiłam w szalonych kolorach i taki róż to odpoczynek dla moich oczu... :))). Mnie się podoba ale tak naprawdę nie zachwyca. 





 

22 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię różów ale może być:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dzisiaj ten lakier w reku ale ciągle się jakoś waham.A próbowałaś z wysuszaczem?Może bedzie lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam z wysuszaczem, miałam nadzieję, ze jakoś sam da radę :P I dał ale dopiero po długim czasie... Następnym razem muszę od razu sięgnąć po wysuszacz:)

      Usuń
  4. Wreszcie coś innego niż Color Club! xD ale dlaczego róż...? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery tej firmy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio byłam na ich stoisku i wróciłam z 6 nowymi lakierami ;D To uzależniające

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt naprawdę jest zadowalający!

    OdpowiedzUsuń
  9. W naturalnym świetle, to taka ładniutka malina:) Bardzo ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda na paznokciach. szkoda, że lubię serii Paris. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek, najlepsza seria GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny odcień, osobiście sama takich nie nosze ale u kogoś bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Essens jak zwykle wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh, teraz Ty masz fajny odcień różu, muszę wypróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nazwała go pospolitym różem.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek :) ja swoje GR kupuje w mieście na bazarku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. różowy róż :D ale piekny i soczysty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń