piątek, 3 lutego 2012

Sally Hansen Complete Salon Manicure - Sunflowers

Wywiadówka:
Sally Hansen Complete Salon Manicure
odcień:Sunflowers
gdzie kupić? : www.nocanka.pl, Douglas, Sephora, SuperPharm...
ile kosztuje? : na nocanka.pl - 9,99zł / cena z KWC: 46zł
pojemność: 14,7ml
wykończenie:  perłowe
krycie: 2 warstwy (ewentualnie trzy)
plusy:+ bardzo szybko schnie
               + szczelnie zamknięta buteleczka (silikonowy pierścień na zakrętce)
               + duża pojemność
               + prawie niewyczuwalny zapach
minusy:- zbyt wysoka cena w sklepach w Polsce
 
Sunflowers to piękny, słoneczny odcień żółci. Wiem, że perłowe wykończenie nie każdemu może pasować, sama średnio przepadam za tym wykończeniem ale ten lakier bardzo mi się podoba. Perła przeważnie wygląda dość tandetnie, jednak tutaj jakoś mi pasuje. Lakier dobrze się trzyma, ma genialny pędzelek, szeroki i dobrze się nim operuje. Podoba mi się buteleczka, jest bardzo masywna, ma zakrętkę z silikonowym pierścieniem.  Lakiery z tej serii niesamowicie kuszą kolorami, jednak zniechęcają ceną. Często w SuperPharm sięgam po nie ale zaraz odkładam myśląc, że przecież zamówię w internecie taniej. Jest wiele stron gdzie te lakiery są sprzedawane właśnie w granicach 10-15 zł. Jak dla mnie super, dobrze mi się go nosiło. Po dwóch dniach zaczął ścierać się na końcach i dołożyłam zielonego pękacza (zdjęcia niestety zapomniałam zrobić).







 

18 komentarzy:

  1. Słoneczniki w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama też nie przepadam za perłowym wykończeniem wnet go nie cierpię, ale tu "nie daje tak po oczach" ta perłowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek śliczny, ale za taką cenę trochę chyba słabo kryje? Ale wyobrażam sobie jak fajnie wyglądał pod pękaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden lakier z tej firmy i jakoś nie jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu to już oglądam na blogach chyba z 4 lakier o żółtym kolorze, to znak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się na zdjęciach prezentuje :)
    Zgadzam się całkowicie z wymienionym minusem. Nie mam pojęcia skąd w sklepach takie kosmiczne ceny biorą >_<

    OdpowiedzUsuń
  8. w SP to ceny z kosmosu mają.taniej na necie i w innych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, podoba mi się pomysł z silikonową zatyczką, powinni we wszystkich lakierach takie robić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak żółto! :)
    Nie lubię Sally Hansen, testowałam jeden lakier i skutecznie mnie odrzucił.

    OdpowiedzUsuń