niedziela, 17 czerwca 2012

Nudziakowo-brązowe zbiory lakierowe!

 Dziś mam dla Was post w błotnisto-ziemistym klimacie:). Kiedyś bardzo lubiłam brązy ale zmieniło mi się to wraz z wiekiem, teraz dużo bardziej wolę wybierać te jasne brązy, lub te "ciałowe":). Dość gadania, czas na zdjęcia:).
  • Essence A New League - 03 Oh De Prep
  • Wibo Express Growth - 351
Jak widzicie w porównaniu do wszystkich moich lakierów brązy stanowią niewielki ułamek kolekcji. Dla mnie jest to wystarczająca ilość, wydaje mi się, że nie ma takiego odcienia, którego brakowałoby mi i który byłby mi potrzebny. Lubię bardzo ciepłe brązy, które wyglądają jak mleczna czekolada takie jak - Mollon Praline Coffee czy Essence Oh De Prep. :)

Przypadł Wam jakiś szczególnie do gustu? Macie któreś z nich?:) A może chciałybyście zobaczyć swatche, któregoś którego nie ma na blogu?:)

23 komentarze:

  1. fantastyczna kolekcja, ja kiedyś to tylko nudziaki, teraz znowu mam szał na kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej podobają jasne nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźna kolekcja, pogrzebałabym w nudziakach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu mi głupio patrząc na moją małą kolekcję lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mozna dostać oczopląsu :D ile pięknych odcieni! w mojej kolekcji jest mało beżów i brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory, lubię takie jaśniutkie beże:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te Twoje zbiory mnie zawsze dłoują :P też chce tyle lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie odcienie królowały u mnie jesienią. Do teraz kocham brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nudziaków i brązów też jest w kolekcji najmniej, zaledwie kilka sztuk ale ostatnio mam na te kolory szał więc na pewną ich ilość szybko wzrośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię nudziaki od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam tylko ten z GR. Nie mam zbyt wielu nudziaków, bo preferuję raczej intensywne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brązów mam chyba najmniej ale ubię nudziakowo brązowe jasne pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak widać nudy nie są nudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej lakierowe szaleństwo !!! ;D uwielbiam beże;D
    a nie wiesz może gdzie można kupić taki mocno matowy lakier? ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Oj, teraz jest ich dużo więcej :D Muszę stworzyć aktualizację:).

      Usuń