czwartek, 28 czerwca 2012

Hean "Wedding Garden" - 641 - Coś Niebieskiego

Wywiadówka:
Hean Wedding Garden
odcień: 641
gdzie kupić? : sklep internetowy
ile kosztuje? : 4,99zł
pojemność: 7ml
wykończenie: z shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + przyjemna dla oka buteleczka
                + schnie w normie
               + dobra konsystencja
               + przyjemna aplikacja 
               + etykieta z informacjami
minusy: - trudno dostępny

Lakier ten wygrałam w konkursie Hean i jak tylko przyszła do mnie paczuszka od razu sięgnęłam po niego i pomalowałam nim paznokcie. Lakier ten - 641 - pochodzi z najnowszej kolekcji "Wedding Garden"(pewnie u Was też jest taki zwyczaj, że każda Panna Młoda powinna mieć Coś Niebieskiego <na pewno wiecie jak lubię nadawać nazwy lakierom;p> :)). Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu, pełno w niej pasteli, cała jest taka dziewczęca i niezwykle lekka. Nazwa jak najbardziej trafiona - moim zdaniem;). Ostatnio dołożyli kilka nowych kolorów do kolekcji, chociaż moim zdaniem mało już pasują do całego klimatu - neonowa zieleń, ostry pomarańcz i żółć jakoś nie grają mi z "Wedding Garden", mimo, że kolory zapowiadają się ciekawie. Jasny błękit, momentami czasem wpada w fiolet, trochę taki jakby lawendowy i bardzo blady.Ostatnio baaardzo lubię jasne kolory na dłoniach, coraz bardziej zniechęcam się do ciemnych. Wracając do heanowego lakieru, potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia, chociaż nałożyłabym i trzecią. Z dwoma wygląda całkiem ok, ma w sobie delikatny shimmer, który czasem widać a czasem nie. Schnie w normie, choć bez rewelacji. Pędzelek jest dosyć krótki, ale nie przeszkadza to w aplikacji. Jedynym wieeelkim minusem jest dostępność...












32 komentarze:

  1. ładny kolorek! przydałby się jakiś delikatny wzorek na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dostępnością jest niemały problem, a szkoda bo mają tyyyyle cudownych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, wlasnie taki lekki i dziewczęcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest :) jak cała ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego koloru będę szukała w najbliższym czasie, super do moich wielu jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest naprawde śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa idealnie dopasowana :) Śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor mi się spodobał...ale jego dostępność już niekoniecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, uwielbiam takie niebiańskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest. Masz rację, że trudno dostępny. U mnie chyba go jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ;) Dopiero co zaczynam, miło mi Cię będzie gościć u siebie na blogu. Zapraszam i dodaję do obserwowanych - pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny :) Chyba podobny kolorek ma Miss Sporty, widziałam dziś w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam na spotkanie bloggerek w krk :)

    szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor ja uwielbiam takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny. Ehh, gdyby nie ta dostępność...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego na paznokciach:) Ja dziś poakzałam połączenie błękitu z wrzosem:)

    A może masz ochotę wziąć udział w konkursie na moim blogu? Do wygrania 3 zestawy lakierów Golden Rose. Informacje o konkursie w pasku bocznym, pod zdjęciem z napisem KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do udziału w zabawie makijażowo-paznokciowej :) Więcej informacji na blogu.
    angietrucco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny lakier <3
    obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. jak to jest, że Twoje pazurki podobają mi się w każdej odsłonie? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie Twoj kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobny kolorek na pazurkach, też HEAN ale z innej kolekcji :)
    I zaraz mu trzasnę jakiś wzorek nowymi monsterkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor rzeczywiście bardzo ładny. ale tak naprawdę co z tego jak nie mam pojecia gdzie kupić taki lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach nie! :D on jest śliczny jednak, a już miałam nadzieję, że go nie kupię, ale kupię :D

    OdpowiedzUsuń