sobota, 30 czerwca 2012

Celia tropic - nr 9 - Gra w zielone

Wywiadówka:
Celia tropic
odcień: numer 9
gdzie kupić? : Kraków: Drogeria Magdalena
ile kosztuje? : około 3zł
pojemność: 5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 4 warstwy
plusy: +poręczna buteleczka
              + tani
              + dobra konsystencja
minusy: - trudno dostępny
                     - okropne krycie
                     - bardzo długo schnie
 
 
 
To moje zielone rozczarowanie... W buteleczce wyglądał ślicznie, myślałam, że będzie moim wakacyjnym ulubieńcem. Niestety po pierwszej warstwie wiedziałam, że nie będzie tak kolorowo. Po dwóch warstwach wyglądał jak mgiełka, paznokcie wyglądały na zgniłe. Dołożyłam trzecią, powoli zaczął kryć, ostatecznie po czwartej stwierdziłam, że może być. Lakier jest długo miękki, po kilku dobrych godzinach podrapałam się po głowie ( :D ) i lakier się paskudnie zsunął....... Nie jestem przekonana do tego lakieru, jakoś średnio przypadł mi do gustu. Nie wiem jak jest z trwałością, zmyłam go na drugi dzień. To był mój pierwszy lakier z Celii i jakoś zniechęciłam się do nich już na wstępie. Na paznokciach prezentuje się dosyć ładnie, jednak biorąc całokształt pod uwagę jestem na nie. 








 




 

23 komentarze:

  1. kolor ładny. szkoda, że krycie słabe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, aż 4 warstwy? Nie chciałoby mi się tyle siedzieć nad lakierem...

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku Celia wypuściła tą serię, ale w innych buteleczkach. Niestety, musieli zmienić formułę lakieru, bo mój kryje genialnie już przy 2 warstwach i schnie migiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam tych lakierów, ani żadnego nie miałam. Szkoda, że jest taki, bo kolor ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. długoschnącym lakierom mówię nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, ze nie przepadam za zieleniami to ta ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię zielone, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej serii nr 15, kryje przy 3 warstwach i rzeczywiście dość długo schnie:/ ale trzyma się już 7 dzień w stanie nienaruszonym

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny kolorek. Ogórkowy. Dla mnie im bardziej nietypowy tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że krycie takie słabe. Kolorek śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odcień nie dla mnie ale podziwiam połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor, ale szkoda, że sam w sobie jest problematyczny..

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze 4 warstwy i tyle schnie ! Ja bym kota dostała chyba :) dla mnie lakier musi być szybkoschnący bo jestem wiercipięta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor piękny, ale jak widzę minusy to będę szukać jakiegoś z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 warstwy to zdecydowanie za dużo. Tym bardziej, że ja nie przepadam, za zielonymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio sama odkrywam zielenie :D od żabek do ogórków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor śliczny ; ) ale trzeba szukać dalej ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jak uwielbiam takie zielenie :)
    szkoda że trzeba 4 warstwy-mam też innej firmy szafirowy z podobnym "problemem" ale efekt końcowy jest równie piękny jak u Ciebie:)
    to po prostu lakier dla cierpliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor szalenie mi się podoba! ale ta seria jest jakaś nieudana, nie zrażaj się jednak i wypróbuj tą drugą - Woman :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rzadko widuje lakiery Celia w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam z tej serii taki mleczny z dodatkiem limonki - krycie masakryczne, schnął długo i spotkałam go jedynie w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń