sobota, 9 kwietnia 2011

Colour Alike (limited)


Wywiadówka: Colour Alike (limited edition)
odcień: nr 440 jesienny blues
gdzie kupić? : allegro, drogerie osiedlowe
 ile kosztuje? : 7.99zł (allegro), 8-11 zł (drogerie osiedlowe) 
pojemność: 8ml 
typ: kremowy ze srebrnym shimmerkiem, którego właściwienie widać na paznokciu
plusy:         + fajnie skrojony pędzelek na ukos, dość cienki co ułatwia mi malowanie
                      + konsystencja (w sam raz, nie za gęsta i nie za rzadka)
                      + ładny, modny kolor
                      + nasza POLSKA firma :)
                      + dosyć szybko schnie, nie zostawia smug

minusy: nie dopatrzyłam się
To mój pierwszy kontakt z lakierami polskiej firmy Barbra jednak mile się 
zaskoczyłam. Lakiery zamówiłam przez internet i odebrałam w Krakowie 
dzięki czemu uniknęłam kosztów wysyłki ;) Colour Alike mają w swojej 
ofercie bardzo ładne i modne kolory. Zaskoczyłam się, że jest to polska 
firma i robi aż tak dobre lakiery. Chciałam jeszcze zwrócić uwagę na nazwy 
lakierów. Są zabawne i... po polsku :) Jeżeli chodzi o sam lakier "jesienny blues" 
to jestem zadowolona. Ładnie prezentuje się na dłoniach, połyskuje. Mam 
go drugi dzień na paznokciach i już niestety ściera się na końcach. Myślę, że 
cena adekwatna do jakości. Nałożyłam dwie warstwy aby pogłębić kolor jednak 
już przy jednej warstwie lakier wyglądał dość przyzwoicie. 
Moja ocena: -5. 













Zawsze pod każdy lakier kładę odżywkę Lovely (6-7zł, Rossmann)
Po zakończeniu malowania paznokci nakładam na skórki oliwki
z witaminą E (nie spotkałam się z nią w żadnym sklepie, 
ja zakupiłam swoją na allegro, ok. 
5zł)

Pewnie już wszystkie essencomaniaczki wiedzą, że w niektórych miastach 
w Polsce pojawiły się nowości :). W Krakowie też już są więc i ja wybrałam się
 po kilka rzeczy. 
Jeszcze nie zdążyłam wszystkiego przetestować na wszystkich paznokciach 
tylko na razie na pojedynczych. Niedługo dodam więcej zdjęć nowości na 
paznokciach. Więc pokazuję Wam moje ostatnie zakupy Essence 
(+ dwa lakiery Colour Alike :):

Dostępny jest również katalog essence :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz