niedziela, 10 kwietnia 2011

Essence x 2 ! :)

Wywiadówka:
Essence Multi Dimension
odcień: wanna kiss?(71)
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? :6.99zł
pojemność: 8ml
typ: kremowy z dużym połyskiem
plusy: + bardzo ładny, pastelowy kolor
           + doskonałe krycie przy pierwszej warstwie
           + dobra cena i super jakość
           + dosyć szybko schnie 
minusy: - jak na razie brak :)
Żeby kupić ten lakier przekonywałam się kilka dni. Ale mnie tak urzekł, że w końcu go kupiłam. Bardzo dobrze zrobiłam bo ślicznie wygląda na pazurkach. Tak subtelnie, dziewczęco i wiosennie :) Kolor przypomina mi jagodowy jogurt. Jakość jak reszta lakierów Multi Dimension, czyli dość dobra. Nie smuży, doskonale pokrywa przy pierwszej warstwie. Średnio gęsty, łatwo się nakłada. Moja ocena: 5









Na ten lakier nałożyłam nowy topper Essence. Według mnie dosyć fajnie wygląda to z lakierem "wanna kiss?"
Wywiadówka:
Essence special effect! topper
odcień: circus confetti (02)
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? :7.99zł
pojemność: 8ml
typ: lakier bezbarwny z dużą ilością różnokolorowych cekinów (różnokolorowego brokatu?)
plusy: + błyskawicznie schnie
           + drobinki nie odpadają
           + na pędzelek dość sporo zbiera się cekinów i łatwo się je nakłada na paznokieć
minusy: - zdecydowanie brak!
To mój prawdziwy faworyt. Pierwszy raz spotykam się z tego typu topperem, wielokolorowym. Bałam się trochę efektu ale moim zdaniem wygląda świetnie. Pasuje i do pasteli jak i do mocnych, soczystych kolorów. 
Niedużo kosztuje a na pewno będzie mi służył przez długi czas. Polecam!! Moja ocena: 6.





3 komentarze:

  1. Fajny ten 2 lakier chyba się na niego skuszę.

    PS.Dzięki za obserwację mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaa masz toppera Circus Confetti który spędza mi sen z powiek!!!!!!!! Złociutka czy mogłabyś mi go zakupić i przesłać? Naturalnie wszelkie koszty zakupu, pakowania i przesyłki z góry pokrywam, błagam o kontakt w tej sprawie na adres pmmest@interia.pl :-)

    OdpowiedzUsuń