wtorek, 5 kwietnia 2011

Miss Sporty (Lasting colour up to 7days)

Wywiadówka: Miss Sporty (Lasting colour up to 7days)
odcień: nr 385
gdzie kupić? : Rossmann, drogerie osiedlowe
ile kosztuje? : 5-6zł
pojemność: 7ml
typ: lakier na pierwszy rzut oka kremowy jednak gdy się przyjrzymy widzimy bardzo 
          drobne srebrne drobinki, które lekko połyskują na paznokciu
plusy:       + bardzo szybko schnie
                    + nie zostawia smug, nie lepi się 
                    + wygodny pędzel
minusy: nie dopatrzyłam się






 Kolor bardzo mi się podoba, jest dość uniwersalny. Według mnie jest to kolor
malinowy, zgaszony. Ładnie się prezentuje na paznokciach, szybko się maluje 
oraz szybko schnie. Zdecydowanie będę po niego sięgać gdy będę miała mało czasu
na pomalowanie paznokci :) Na zdjęciach jedna warstwa lakieru. Patrząc teraz na 
paznokcie, zdaje mi się, że lakier ma perłowe wykończenie. Lakier dosyć
gęsty, dobrze się maluje. Moja ocena: 5. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz