niedziela, 17 kwietnia 2011

Essence - Makes me weak

Wywiadówka:
Essence Multi Dimension XXXL shine
odcień: makes me weak (70)
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8ml
typ: kremowy + połysk
plusy: + śliczny, modny kolor
           + doskonałe krycie przy pierwszej warstwie
           + dobra cena i super jakość
           + szybko schnie
minusy: brak :)
Ogólnie wrażenie bardzo dobre. Uwielbiam lakiery z MD, mają śliczne kolory, świetnie kryją no i fajnie się nakłada. I tak także było z tym lakierem. Przy pierwszym pociągnięciu pędzelkiem od razu skojarzył mi się jogurt brzoskwiniowy. Kolor bardzo na czasie, pastelowy i subtelny ale z pewnością zwróci uwagę wielu ludzi na ulicy :). Lakier pochodzi z najnowszej kolekcji, która niedawno weszła do naszych Douglasów a jak już słyszałam, pojawia się także w niektórych Naturach. Teraz tylko trzeba czekać na limitkę Blossoms etc. kiedy wejdzie do polskich drogerii. Osobiście nie mogę się doczekać, bo bardzo spodobały mi się lakiery.









Zrobiłam także wzorek kropeczkowy (czarny->Dor, koralowy-Essence->just shout!) i przykleiłam serduszka :) 

Moja ocena : -5 :)

1 komentarz:

  1. Kocham ten lakier, bardzo dłuuugo na niego polowałam w końcu się udało odszukać go na allegro :)

    OdpowiedzUsuń