piątek, 26 sierpnia 2011

Quiz Safari nr 124 - może beż?

Wywiadówka:
Quiz Safari
odcień: 124
gdzie kupić? : sklep internetowy (KLIK), bazarki, kioski
ile kosztuje? : 3-5zł
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: dwie cienkie warstwy lub jedna gruba dla wprawionej ręki
plusy: + dobre krycie
                + wygodny pędzelek
                + niska cena
                +duża pojemność 
                + duża gama kolorów
  minusy: -trochę za gęsty ale można się przyzwyczaić :)
Wczoraj wieczorem miałam awarię internetu i ta notka, którą miałam dodać wczoraj dodaję dziś... Zaraz wyjeżdżam na kilka dni, myślałam, że zdążę z całą paczką od Quiz ale cienie zostaną na wtorek/środę. Lakier ma cechy podobne do poprzedniego, dobrze się nim malowało, świetnie kryje, jedna warstwa wystarczy w zupełności. Ja dałam dwie bo na kilku paznokciach miałam lekkie prześwity. Kolor to ciemny beż, wpadający w brąz, na opalonych dłoniach będzie nude:)  Ja jestem bladziochem więc ten kolor nie jest taki ciemny tylko tak wygląda do moich bladych dłoni :). Ogólnie bardzo mi się podoba, jest bardzo przyjemny.







 Oczywiście musiałam coś wykombinować na pazurkach i odbiłam gwiazdkowe stempelki oraz przykleiłam płatki holograficzne do paznokci :). 




13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie niszczą Ci się paznokcie od kleju ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Po takich notkach ubolewam, że u mnie Quiz nie ma. Bardzo ładnie dobrany wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek i ciekawe zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie przepadam za beżami to ten jest naprawde fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten kolor, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne wykończenie paznokci. może skusisz się na paznokcie tygodnia na moim blogu?:
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor ale bez ozdób bardziej mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt na paznokciach ;p Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to taki kolor 'krówka' :) podoba mi się ozdobiona wersja - nie ma nudy :P sama mam sporo ozdób do paznokci, musze kiedyś z nich skorzystać..

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jeden bez z wibo i jestem w nim zakochana, ten tez bardzo ladnie sie prezentuje, masz bardzo ladna plytke :)
    http://biemi-bo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten lakier, pieknie wyglada na nim panterka:) sprawdzilam i jest nawet post hihi :)

    OdpowiedzUsuń