niedziela, 7 sierpnia 2011

Bell Air FlOw - 711

Wywiadówka:
Bell Air FlOw
odcień: 711
gdzie kupić? : drogerie Natura, drogerie niesieciowe
ile kosztuje? : 11,99zł (na promocji: 7,99zł)
pojemność: 10ml
wykończenie: krem z niebieskimi drobinkami (niewidoczne w świetle dziennym i słabo widoczne w sztucznym świetle)
krycie: 2 warstwy (może wystarczyć też jedna, bardzo dobrze napigmentowany lakier)
plusy: + wygodna aplikacja
                + świetne krycie
                + dobra konsystencja, zero smug
                + szybkie schnięcie 
  minusy: - nie widzę :)
Dziś mija trzeci dzień jak noszę ten lakier na paznokciach i muszę Wam powiedzieć, że sprawuje się niesamowicie. Muszę jeszcze wspomnieć, że mam za sobą sobotnie porządki i przeważnie zawsze jakiś lakier odpryska ale ten trzyma się twardo. Zero odprysków, lekko przytarte końcówki. I wszystko to bez topa z odżywką Sensique pod spodem. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, nie mogę stwierdzić czy rzeczywiście przepuszcza powietrze, tak jak miał to na celu jednakże jestem bardzo zadowolona i na pewno niedługo zaopatrzę się w inne kolory z tej serii. Lakier ma lekką poświatę niebieską widoczną w buteleczce, jednak tak jak myślałam, nie jest widoczna na paznokciach. Wczoraj dostrzegłam, że jednak coś widać gdy byłam na słońcu to delikatnie coś iskrzyło na niebiesko :) Ale przecież nie na tym mi zależało. Kolorek to ciepły fiolet, z kroplą różu, brat bliźniak Essence colour&go-break through.








12 komentarzy:

  1. byłam ciekawa tej serii, przekonałaś mnie do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, będzie idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej Naturze tej serii nie ma, a szkoda :/ Bardzo ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy odcien, bardzo mi się podoba :) Ładne masz pazurki:)

    Twoj blog przypadł mi do gustu, zacznę go obserwować:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor ;p paznokcie masz bardzo zadbane ;) ja nie potrafię tak zapuścić i wiecznie mam krótkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, mam z tej serii pomarańczowy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesowały mnie te lakiery, ale przeszłam obok szafy powtarzając, że i tak mam ich za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor ;)
    Używasz jakiegoś utwardzacza do paznokci godnego polecenia?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor. Też myślę, że będzie idealny na jesień. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki:*
    Fajny, bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się nad lakierami z tej serii i chyba się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tą serię, mam miętusa.

    OdpowiedzUsuń