środa, 24 sierpnia 2011

Błyszczyki Quiz

 Dziś chciałabym Wam zaprezentować dwa błyszczyki, które otrzymałam do recenzji. Na wstępie muszę wspomnieć, że zostały wyprodukowane w Polsce, zachęcam do zajrzenia na stronę internetową firmy oraz do nowo otwartego sklepu internetowego www.quiz.pl. Pierwszy z nich to błyszczyk z serii Safari, pojemność: 5 ml. Lipgloss ma charakterystyczną dla serii Safari zakrętkę w zeberkę. Zapach jest lekko chemiczny, charakterystyczny dla błyszczyków. Posiadam odcień 31, jest to mleczny róż, kojarzy mi się z shake'm truskawkowym. Nie jest kryjący, nie skleja ust, nie obciąża ich, nie wysusza. Wytrzymuje na ustach kilka godzin, na moich 1-2 godziny, potem się wchłonął. Jest niewielki, z pewnością zmieści się do każdej torebki. Ma klasyczny pędzelek, z gąbeczką. Cena w sklepie internetowym to jedyne 2,47zł( http://quiz.pl/sklep/index.php?cPath=2_19 )! Naprawdę strasznie niska cena! Naprawdę warto! Poniżej dodaję zdjęcia, jednak od razu chciałabym uprzedzić, że nigdy jeszcze nie fotografowałam swoich ust więc proszę o wyrozumiałość :)


 
 Drugim błyszczykiem, który chciałabym Wam zaprezentować jest błyszczyk z kolekcji Chic, którego opakowanie jest ozdobione uroczą koronką na zakrętce oraz na dole opakowania. Lipgloss jest większy niż poprzedni, ma 9ml, mieści się w smukłej i długiej buteleczce. Kolor to ciemny róż(nr 45), z lekką nutą fioletu, jest lekko perłowy, z mnóstwem iskrzących drobinek. Wytrzymuje podobnie jak poprzednik, kilka godzin. Zapach ma lekko słodki, dosyć przyjemny, typowy dla błyszczyków. Niestety nie ma go w sklepie internetowym, jednakże myślę, że jego cena może być coś koło 5-6zł. Nie wylewa się spoza kontur ust, nie lepi się, dobrze się go aplikuje. Jak dla mnie bardzo fajny produkt!





Błyszczyki zostały przesłane mi do recenzji i nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

10 komentarzy:

  1. Dla mnie nie istnieje stwierdzenie, ze błyszczyk wytrzymuje kilka godzin. U mnie to max 30 minut gdy nic nie jem, nie mowie itp. A najczęściej po prostu 5-10.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam pytanie, gdzie widzisz ich nr?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana!: http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/08/tagowa-mania.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Safari mam jeden błyszczyk ale nie jestem z niego zadowolona niestety, ten drugi kolor na Twoich ustach jest piękny !

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ten 2 kolorek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z kolekcji Chic wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie dzięki! Już widzę :)

    OdpowiedzUsuń