środa, 10 sierpnia 2011

Zmięta mięta - Delia Coral Prosilk 107


Wywiadówka:
Delia Coral Prosilk
odcień: 107
gdzie kupić? : Superpharm
ile kosztuje? : 4-7zł 
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy 
plusy: + rzadka ale dobrze kryjąca konsystencja
                + szybkie schnięcie
                +wygodny wąski pędzelek
                + tani
  minusy: - odchodzi płatami
Pewnie macie już dosyć tego odcienia. Jest tak bardzo popularny w tym sezonie, że praktycznie każda dziewczyna ma w swojej kosmetyczce miętowy lakier. No i muszę Wam powiedzieć, że w końcu trafiłam na idealną miętkę. Kolor zielono-niebieski, zdecydowanie przechylony w stronę zieleni. jestem pod wielkim wrażeniem lakieru, dobrze kryje, nie smuży, w miarę szybko schnie. Jednak jedyne moje zastrzeżenie to to, że po trzech godzinach spędzonych w Parku Wodnym (i po upływie dwóch dni od malowania:) ) lakier odchodził płatami. Szczerze powiedziawszy, nie chodzę na baseny czy do Parków Wodnych i nie wiem czy może dzieje się tak z każdym lakierem czy to jest minus mojej Delii. W każdym bądź razie, jestem nadal nim zachwycona, nie zamierzam aż tyle godzin spędzać w wodzie więc na pewno ten kolor, w miarę możliwości, będzie często gościł na moich palcach. A Wam jak się podoba?:) (Oczywiście mój aparat lekko oszukuje więc kolor wydaje się być niebieski a w rzeczywistości jest to taka prawdziwa tak zwana mięta :) ) 











11 komentarzy:

  1. ooo widzę paznokciowy raj! zdecydowanie obserwuję! :D zapraszam do mnie na miszmasz i notkę z paznokciowymi tornadkami :)
    pozdrawiam serdecznie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  2. jej kolorek fajny tylko szkoda, że schodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny :) Dobrze, że nie jest drogi jak tak odchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam szary z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, ale ja lubię chyba każdy odcień zieleni i niebieskiego:D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobny do FOR AUDREY C.Glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 3 godzinach namaczania można chyba takiemu ładnemu i modnemu kolorowi darować odchodzenie płatami. Patrząc optymistycznie: oszczędziłaś trochę zmywacza do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No jest niebieski, ale pewnie na żywo wygląda zupełnie inaczej i wg mnie ładniej :) A że odchodził to nic innego, tyle wody i chloru, że to chyba normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że bardzo lubisz lakiery do paznokci :D
    Piękne odcienie :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna mięta, mój ulubiony kolor tego sezonu:)

    OdpowiedzUsuń