wtorek, 30 sierpnia 2011

Straciatella ! :)

 Właśnie wróciłam z kilkudniowych wakacji w Szczawnicy:). Pogoda była naprawdę piękna jak na koniec sierpnia. Oczywiście nie wróciłam bez masy zdjęć oraz pamiątek. W tym oczywiście, jak na lakieroholiczkę przystało - dwa lakiery :) Ale o tym następnym razem... :)




Wywiadówka:
Lemax beauty line
odcień: brak ( przez sprzedawcę określany "biały marmurek")
gdzie kupić? : allegro
ile kosztuje? : 1,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z czarnymi drobinkami
krycie: 3 cienkie warstwy
plusy:   + ciekawy kolor, niespotykany
                + baaaardzo niska cena
                +duża pojemność 
                + duża gama kolorów
                + schnie dosyć szybko jak na tyle warstw
  minusy: - słabe krycie
                 - bardzo nieprzyjemny zapach (ostry) 
     Nie przepadam za firmą Lemax jednak gdy zobaczyłam wyprzedaż lakierów na allegro po 1,99zł skusiłam się na 9. Do tego odbiór w moim mieście, więc bajka :) . Przede wszystkim bardzo spodobały mi się tzw. marmurki. Kremowa baza, w której zatopione są czarne drobinki. Bardzo podobają mi się te lakiery. Co prawda kryje dopiero przy trzech warstwach to nie schnie tak długo. Wygodnie się maluje, nie mam żadnych zastrzeżeń, wygodny pędzel, jednak jedyne co mi przeszkadza to zapach... Strasznie śmierdzi lakierowo. No ale patrząc na cenę jestem w stanie przeboleć te fakty :). Myślę, że mało gdzie można kupić tak tanio lakier, zwłaszcza w tylu pięknych kolorach. Zapraszam do odwiedzenia zakładki "Lakierowa lista" tam pojawiły się nowe zdjęcia lakierów ( na samym dole są najnowsze:)). Nie wiem jak jest z trwałością, ponieważ dopiero co pomalowałam nim paznokcie. Jutro dodam edycję notki i powiem Wam jak się sprawuje. Jak na razie jestem pod wielkim wrażeniem koloru. Ostatnio białe paznokcie, czy jak kto woli mleczne są modne. Widzimy je wśród gwiazd, czy nawet można je ujrzeć na dłoniach Edyty Górniak w najnowszym teledysku. Nigdy nie mogłam się przekonać do zupełnie białych pazurków, a ten kolor, z czarnymi drobinkami zachwyca mnie zupełnie! A Wam jak się podoba? Dla mnie wygląda jak zwykle pysznie i smakowicie :) Przypomina mi straciatella:)










17 komentarzy:

  1. nie widziałam nigdy wcześniej takiego lakieru :) całkiem ciekawie to wygląda. faktycznie straciatella ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę :) jeszcze czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow XD Pazurki z kamienia :D Świetny efekt, a za taką cenę to jak za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :0 Jeszcze takiego nie widziałam :P

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kolor :D śmieszny taki, ale naprawdę cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marmurowy lakier?! Bardzo nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale boski!!!! Zaraz szukam tego gościa z allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są te lakiery jeszcze na all? Bo znaleźć nie moge..podrzucisz linka jesli jeszcze są:)?

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się efekt tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! Jest cudowny... muszę go mieć :D
    Ciekawi mnie jedno... w końcu dobre czy słabe krycie bo czytając plusy i minusy to nie wiem ??!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @ Lejdi Luna - słabe :D Według mnie trzy warstwy to trochę za dużo, ale gdy już się nałoży to jest dobrze pokryta płytka :) Ze względu na trzy - słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go kiedyś u koleżanki i się zauroczyłam, niestety nigdzie stacjonarnie go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak mak :D

    OdpowiedzUsuń