piątek, 19 sierpnia 2011

Rimmel - Velvet Rose

Powoli wracam do blogowego świata :) Oczywiście paznokcie maluję na bieżąco, dzięki czemu nazbierało mi się już trochę lakierów i zdjęć do recenzji. Więc najwyższy czas nadrobić zaległości :)


Wywiadówka:
Rimmel lycra PROfessional finish
odcień: 306 velvet rose
gdzie kupić? : Rossmann, Natura, Superpharm, hipermarkety
ile kosztuje? : 16-20zł
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1 warstwa!!!
plusy: + kryje doskonale przy pierwszej warstwie
                + szybkie schnięcie
                +wygodny szeroki pędzelek
                +duża pojemność 
                + wydajny
  minusy: - cena
Lakier ten wygrałam w rozdaniu u Urooczej :) Bardzo dziękuję i cieszę się, że między innymi go wygrałam ponieważ jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z lakierami Rimmel. Po pierwszej próbie bardzo się zaskoczyłam. Lakier kryje doskonale przy pierwszej warstwie! Rzadko, który lakier tak ma ;) Poza tym ma wygodny pędzelek, którym wygodnie i łatwo się operuje. Kolejnym plusem, to jest to, że lakier ma mało wyczuwalny zapach. Przeważnie jak maluję paznokcie to czuć w całym pokoju a czasem nawet całym domu. Jednak ten jest bardzo delikatny i słabo wyczuwalny - jak najbardziej na plus. Kolor to przybrudzony róż, zdecydowanie zgaszony, według mnie idealny na jesień. Szybko schnie, nie lepi się. Wytrzymuje przeciętnie, jednak dla mnie nie ma to znaczenia ponieważ zmieniam kolor na paznokciach co kilka dni. Nie zauważyłam, żeby w ciągu 4 dni odprysnął, lekko starł się na końcówkach. Ideał :) Prawie ideał... Cena nie jest niska, co może niektórych odstraszać jednak uważam, że warto. 






Biorę udział w rozdaniu u Charmain :) 


9 komentarzy:

  1. piękny kolor.

    zapraszam na rozdanie!
    http://topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Rimmela z tej serii, zwłaszcza za pędzelek. Gdyby nie raczej mała gama kolorów miałabym ich o wiele więcej ;)
    Bardzo ładnie się na paznokciach prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne paznokcie :) Strasznie podoba mi się ten kolor!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam lakierów Rimmela. Może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest śliczny :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, bardzo ładne masz pazurki ! Zazdroszczę, ze potrafisz je tak zapuścić:)

    zapraszam do mnie, może znajdziesz u mnie coś ciekawego dla siebie:) www.evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma z tej serii Rimmel czerwony i jestem zachwycona kryciem. Twój ma też śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier, ale niestety szybko mi zgęstniał..

    OdpowiedzUsuń