niedziela, 17 lipca 2011

Blady róż My Secret + Crack me black (Essence)

My Secret
odcień: 112
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 6,49zł
pojemność: 10ml
typ: delikatna perła
krycie: zdecydowanie 2 warstwy
plusy: + Świetny kolor
              + pędzelek, który sięga dna
              + dobra konsystencja
         minusy: - brak :)
Długo zwlekałam zanim pomalowałam nim paznokcie. Szczerze to posiedział z miesiąc zanim po niego sięgnęłam. Gdy pomalowałam nim paznokcie, bardzo mnie zaskoczył. Delikatny róż, trochę nude. Nie wygląda trupio, jest to delikatna perła, bardzo fajnie się prezentuje. Już wiem, że w razie niezdecydowania na jaki kolor mam pomalować pazurki to będzie jednym z tych uniwersalnych. Ze względu na moje wgłębienia dosyć widoczne (zdjęcia robione pod koniec czerwca, wtedy moje paznokcie były w jeszcze gorszym stanie;)) nałożyłam na niego czarny lakier pękający Essence;) Według mnie, też wygląda całkiem ciekawie. :) W butelce wygląda na ciemniejszy i jakby z różową poświatą, której nie widać na paznokciach.














6 komentarzy:

  1. Ładnie pęka ten Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie ladnie pęka, widziałam inne zdjęcia pękacza essence i tragedia ...
    zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde ladny i z pekaczem tez super:)

    No w Czyzynach o dziwo mieli w piatek juz, a oni zawsze maja z dwa tygodnie po innych Douglasach:) Mi sie jeszcze podobala mieta, to byla naprawde fajna mieta:D ale nie wzielam bo wiem, ze nie czesto siegam po mietowe lakiery..

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam milion razy i mój essencowy tak nie pękał, musiałam kupić inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pękaczem wygląda ekstra:)

    OdpowiedzUsuń