wtorek, 26 lipca 2011

Złotko + czerwony pękacz

Wywiadówka:
Miss Sporty Clubbing Colours
odcień: 312
gdzie kupić? : Rossmann, mniejsze drogerie
ile kosztuje? : 5.49zł
pojemność: 7ml
wykończenie: foil :) (dziękuje Paramore :* )
krycie: 2 warstwy
plusy: + świetny kolor
                + konsystencja
                + zgrabna butelka
                + szeroki pędzelek
  minusy: -  nie widzę:)
 Hm... Lakier leży u mnie na półce od dwóch miesięcy. Posłużył mi jedynie aby pomalować paznokcie mojej 6-letniej kuzynce :) Trochę się go obawiałam, kupiłam ze względu na dobrą opinię Kleo :) W końcu odważyłam się i nie żałuję. Czuję się świetnie w tym kolorze. Nie jest zbyt ordynarny, jest w sam raz. Jednak solo za bardzo mnie nie przekonywał więc postanowiłam wypróbować nowy pękacz Lovely zakupiony w Rossmannie :) Do tego po promocyjnej cenie 6.99zł!!! Kupiłam czerwony i zielony, żałuję, że nie wzięłam białego, bo biały mam z Essence ale nie nadaje się do niczego... W buteleczce mamy 8,5ml lakieru pękającego. Pędzelek jest nieco węższy od tych Golden Rose. Osobiście bardziej podpasowały mi cracki z Lovely ponieważ wolniej schną dzięki czemu mniej się obierają na szyjce. Lakier ładnie pęka, tworzy nieregularne kształty, bardzo fajnie się prezentuje. Nie mam żadnych zastrzeżeń :)










9 komentarzy:

  1. Jakoś tak nie dla mnie, tego złociaka oglądałam w rossie i jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie lubiłam złotych, ale ostatnio mi się odmieniło i ten Twój baardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten złoty, a wykończenie to 'foil' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sie ciesze, że Ci sie spodobal:) Tez myslalam o nim jako o idealnej bazie pod czerwony lub zielony pękacz:D

    Gdzie Ci sie udalo znaleźć pękcze Lovely? Ostatnio wszedzie widze wykupione. Kupilam juz te co chcialam,ale sie zastanawialm jeszcze nad granatem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w Rossmannie jeszcze ich nie ma ;(. Połączenie złota z tą czerwienią - ładnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest cudowny!!!!!!
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie
    Oto link
    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie ma już pękaczy :(

    zostałaś oTAGowana ! Gratuluję i zapraszam do zabawy ;p
    http://lidzia007.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... jakoś wyjątkowo niespecjalnie mi się to "widzi" ;) nie wiem czemu .

    OdpowiedzUsuń