poniedziałek, 18 lipca 2011

Safari 86 - pink pastel

Wywiadówka:
Quiz Safari
odcień: nr 86
gdzie kupić? : targowiska,  stragany, kioski
ile kosztuje? : 2,5-5zł
pojemność: 12ml
typ: krem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + piękny kolor
               + bardzo niska cena – duży wybór kolorów
minusy: -kłopotliwa aplikacja, jest zbyt gęsty
                   - średnio z wytrzymałością, po niecałym dniu ścierają się końcówki
Kolor jest uroczy. Taki dziewczęcy, delikatny, niewinny :) Pastelowy róż, z lekką nutką beżu co daje bardzo fajny odcień. Szczerze powiedziawszy, niezbyt przyjemnie mi się malowało, lakier jest „ciężki”. Tzn. chociaż nabieram mało na pędzelek to tworzy grubą warstwę, gdy nabiorę za mało to jest pełno dziur, które przy drugiej warstwie sprawiają, że płytka jest nierówna. Starałam się wyrównać wszystkie nierówności i myślę, że nie wyszło tak źle. Lakier ponosiłam kilka dni, oczywiście końcówki były starte, lakier nie odprysł. Moim zdaniem dobra alternatywa, za niską cenę możemy wypróbować wiele kolorów. Zawsze możemy użyć różnych specyfików, które przedłużą żywotność lakieru na paznokciach ;)






 Bardzo dziękuję za otagowanie Dziewczyny :* W najbliższym czasie zrobię notkę tylko muszę zebrać myśli:)

5 komentarzy:

  1. Kolorek ładny, szkoda ze taka zla konsystencja:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory szkoda że tak ciężko się go aplikuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor mi się podoba, ale ze względu na brak trwałości.. nie kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny nudziak, miałam jeden lakier "Safari" i był koszmarny, więc w pełni się podpisuję pod Twoimi spostrzeżeniami :)

    OdpowiedzUsuń