środa, 21 marca 2012

Wibo Extreme Nails - 320

Wywiadówka:
Wibo Extreme Nails
odcień: 320
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 9ml
wykończenie:  jelly z drobinkami
krycie: 2 warstwy
plusy:   + niska cena
                 + unikatowy kolor
                 +wygodna aplikacja
                 + szybko schnie 
minusy: - nie widzę:)
Lakier przeleżał sporo zanim pomalowałam nim paznokcie pierwszy raz. W buteleczce wyglądał na borówkę z niebieskimi drobinkami, na paznokciach wygląda dużo bardziej różowo niż w butelce. W sumie jest dosyć ciekawy, ciemny róż, trochę z fioletowymi tonami o żelkowym wykończeniu, mam już niestety kilka podobnych. Aplikacja jest dosyć przyjemna, pędzelek jest średniej grubości, ale dość szeroki. Lubię te prostokątne buteleczki, lakier w miarę szybko schnie. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, chociaż końcówki są nieco widoczne ze względu na wykończenie:). W sumie nie mam do niego zastrzeżeń, ale nie porwał mnie jakoś. Średniawy;). A Wam jak się podoba?





12 komentarzy:

  1. Elektryczna malina - fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam jak można by nazwać ten kolor ale na nic nie wpadłam. Strzał w dziesiątkę!:) Tego mi brakowało:)

      Usuń
  2. Ciekawy.. Nie jestem jakąś wielką fanką różu, ale ten nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce taki lakier, kolorek jest zabójczo śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie stanowczo zbyt krzykliwo-rozowy, nie przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam podobny z Eveline holograficzny 412.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak powiedziałaś-średniawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń