środa, 28 marca 2012

Sensique Nature Code - 273 Rosy Azalea

Wywiadówka:
Sensique Nature Code LE
odcień: 273 Rosy Azalea
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 6.19zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy (chociaż jedna też wystarczy)
plusy: + szybko schnie
                +wygodny pędzelek
                +posiada etykietkę z informacjami
                + niedrogi
                + mało nieprzyjemny zapach
                + idealna konsystencja
  minusy: - - - 
 
W swojej lakierowej kolekcji mam już kilka podobnych i w sumie tego koloru byłam najmniej ciekawa. Jestem zaskoczona kryciem, już przy pierwszej, dokładnie i starannie nałożonej warstwie uzyskujemy pełne krycie! Ja niestety narobiłam sobie „dziurek” i dołożyłam drugą żeby wyrównać powierzchnię.  Rosy Azalea to głęboki róż, Magenta? Tak właśnie mi się kojarzy. Schnie błyskawicznie, pędzelek dobrze wyprofilowany, konsystencja jest idealna, trochę rzadka ale nie lejąca. Jak widać w tej kolekcji konsystencja jest zróżnicowana, jednak Rosy Azalea jak na razie króluje:). Warto też wspomnieć, że jest to jedyny czysty krem w całej kolekcji. Idealny na wiosnę/lato :). Bardzo przyjemnie mi się go nosi, na razie nic złego się z nim nie stało więc jestem na tak:).
 

21 komentarzy:

  1. podoba mi się:) chyba brakuje mi takiego kolorku w moich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam podobny kolorek, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. straszne maleństwa z tych buteleczek :D
    kolor śliczny, ale ja ostanio odpoczywam od różu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień wydaje mi się być podobny do lakieru z essence colour&go, u mnie recenzja i manicure z nim w roli głównej

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja również mam kilka bardzo podobnych odcieni. Mnie jeszcze kusi niebieski z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Kolejne cudo z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny kolor chyba wpada trochę w malinowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie róże. Z chęcią skusiłabym się na niego, lecz nie mogę sobie pozwolić, bo mam już trochę takich kolorków w mojej skromnej kolekcji lakierów :D Chyba jednak skuszę się na ten lakier, ale w innym kolorze. Bardzo cieszy mnie szybkie schnięcie i dobre krycie :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kimś może być, sama bym go w życiu nie użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ten będzie mój i żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie soczyste róże, ale jest chyba zbyt podobny do innego jaki posiadam, więc się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor, cieszę się ze go sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie poszli z odcieniem w jakiś bardziej oryginalny odcień. Ale i tak całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się dzisiaj nad tym kolorkiem ;P
    Śliczny jest i pazurki też piękne ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale niesamowity róż! Uwielbiam taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń