środa, 14 marca 2012

Delia Coral Prosilk 122 - musztarda!!!

Wywiadówka:
Delia Coral Prosilk
odcień:122
gdzie kupić? : SuperPharm, małe drogerie
ile kosztuje? : 5.99zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + przyjemna konsystencja (w "sam raz":)
               + dobrze kryje
               + tani
               + szybko schnie
minusy: - nie dopatrzyłam się:)
 
 
 
Nooo i to jest prawdziwa musztarda! W końcu znalazłam ten właściwy kolor! Fakt, że trochę za późno, moda na niego już minęła jednak miło mi się nosiło ten kolor na paznokciach. Mając go na paznokciach, miałam wrażenie, że nie pasuje do mnie, jakoś gryzie się z moją skórą, źle wygląda. Myślę, że kolor wyglądałby idealnie na czarnoskórych kobietach. Ciężko jest mi go porzucić, dlatego na pewno tak się nie stanie :D Uwielbiam wszystkie swoje lakiery i każdemu daje drugą szansę:). Lakier ma super krycie, przy pierwszej warstwie są tylko gdzieniegdzie prześwity, drugą dołożyłam tylko dla wyrównania koloru. Schnie szybko, jest niedrogi, w SuperPharm często możemy go znaleźć na promocjach za 4-5zł.:)







20 komentarzy:

  1. ja sobie nie chwalę lakierów z tej serii, długo schną te moje, ale ten ma super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze marzyłam o musztardzie ale nigdzie nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Musze się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki miodzio kolor! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Na takiego "żółtka" mogłabym się skusić :) Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta musztarda mi nie podchodzi jakoś;(

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka musztardka:) Świetny :D Mam sweterek w identycznym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolor :D taki miodkowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak z trwałością???
    PS zapraszam do obserwowania mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z trwałością nie najgorzej, dobrze się trzymał na odżywce:). Całkiem przyzwoicie, ale nosiłam go krótko po 2 dni więc za bardzo nie mogę dużo powiedzieć:). Po dwóch dniach był trochę zmatowiony i końcówki lekko starte. ;))

      Usuń
  10. Uwielbiam lakiery z ProSilka. Mam kilka, bo znalazłam w Carrefourze za 3zł. :D Konsystencja jest najfajniejsza ze wszystkich lakierów, które posiadam (a posiadam te tańsze, bo na drogie lakiery mnie nie stać xD).

    OdpowiedzUsuń
  11. łooo, ale kolor. nie widziałam takiego. U mnie pewnie by się nie sprawdził, mam dziwny odcień skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam kolor "musztardowy" lubię, ale przyznam szczerze, że jakoś do paznokci średnio mi tu pasuje.. To samo miałam z krówką. Niby ładny a do skóry mi nie bardzo pasował..

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalny kolor.
    Zapraszam do mnie na wyczekiwaną notkę o podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że mi się nie spodoba, ale jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest super, tak się nad nim zastanawiam i zastanawiam i chyba się skuszę teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję wiosnę, czuję wiosnę!!!! :D

    OdpowiedzUsuń