sobota, 31 marca 2012

Sensique Nature Code - 269 Grape Hyacinth

Wywiadówka:
Sensique Nature Code LE
odcień: 269 Grape Hyacinth
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 6.19zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe (z delikatnym shimmerem)
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
                +wygodny pędzelek
                +posiada etykietkę z informacjami
                + niedrogi
                + mało nieprzyjemny zapach
                + idealna konsystencja
  minusy: - - -
 
Smerfik z tego lakieru:). Kolor jest boski, intensywny, nasycony, do tego idealnie się rozprowadza i szybko schnie. Jeden z piękniejszych niebieskości jakie posiadam w swoim zbiorze. Ogólnie nie mam zastrzeżeń co do właściwości, jestem w pełni zadowolona. Lakier jest niedrogi, łatwo dostępny (w krakowskich Naturach półki Sensique są jeszcze pełne tych lakierów:)). Grape Hyacinth posiada niebieskie drobinki, które widać jedynie w sztucznym świetle lub w słońcu ale to również bardzo słabo widoczne. Na zdjęciach z fleszem delikatnie je widać:). Jestem na tak:)

33 komentarze:

  1. Kolejna "perełka" z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ładny!Chyba się na któryś zdecyduję w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że ja nie spotkałam tych lakierów, moze ktoś wie gdzie w Warszawie je dorwę?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ale mam juz kilka podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :D ciekawe czy wyglądałby równie dobrze z matowym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię :) Co masz pod kciukiem?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... :D Krem :D Moje paznokcie strasznie się zwężają, jeszcze nie znalazłam trwałego rozwiązania żeby ciągle były "rozprostowane" i zawsze po pomalowaniu paznokci ładuję pod nie krem :)))

      Usuń
  8. ;o piękny kolor! Chyba się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, strasznie podoba mi się delikatny shimmer w tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. najładniejszy z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, uwielbiam niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ciut za jasny.. Pokochałam ostatnio niebieskości, ale raczej te ciemniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  13. musze go miec! niestety natury nie mam w moim miescie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny! Idealny niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne paznokcie!
    super lakier :D

    krem pod pazurkiem rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekalam na niego, czekalam, doczekalam sie i okazuje sie ze jednak go nie pozadam ;)
    Wole chyba spokojniejsze niebieskosci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za niebieskim na paznokciach, ale na wiosnę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O, widzę jeden z ładniejszych kolorków tej serii (Rose Azalea rządzi jednak ;-)

    Przepraszam, za autoreklamę, ale chciałam powiadomić Cię iż zmieniłam adres bloga na: crocodylla.blogspot.com Za zamieszanie przepraszam i oczywiście zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, choć nie dla mnie, w pracy by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam uraz do niebieskiego odcienia lakieru od Sensique.
    Wczoraj postanowiłam w końcu pomalować paznokcie blękitem z serii Exotic Flower z zeszłego roku i nakładanie tego lakieru to dla mnie jeden wielki koszmar. Lakier po raz pierwszy był przeze mnie otwarty dopiero wczoraj, przeterminowany nie jest, a nakłada się go strasznie, jest jakoś dziwnie gęsty, marze się, bąbelkuje - nigdy wcześniej żaden lakier mi tego nie robił, w końcu postanowiłam go zmatowić i taki wygląda dobrze. Nie jest to mój pierwszy lakier od Sensique ale pierwszy z którym mam takie kłopoty. Z tej serii mam też ten biały i jego nakłada mi się świetnie. Mam też granatowy lakier z limitki Candy Colour z (chyba) wiosny 2009, lakier ten jest od 2óch lat niby przeterminowany a wciąż nakłada się go jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam ten sam kolor co Ty:). Malowałam nim paznokcie już kilka razy, nie raz chciałam go pokazać na blogu ale robiły się bąble. Jak widać każdy kolor ma inne właściwości, inaczej reaguje z naszymi paznokciami xD Ogólnie większość moich lakierów z Sensique ma się dobrze, chyba jedynie do tego niebieściaka z Exotic Flower mam poważne zastrzeżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Mam ostatnio bzika na punkcie tego koloru. Z tej serii mam fiolet i świetnie wygląda, ale muszę mieć też smerfowy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń