czwartek, 22 marca 2012

Nowości Sensique i My Secret !

 Zrobiłam dla Was kilka zdjęć, na dniach pojawi się ich więcej, tym razem już kosmetyków "w akcji":). Dosyć gadania, czas na zdjęcia!
Na początek chcę Wam pokazać nową kolekcję Nature Code, która weszła do drogerii Natura dziś:
Lakiery:
266 Solar Glow, 267 Earthy Brown, 268 First Leaf, 269 Grape Hyacinth
270 Sweet Violet, 271 Cherry Blossom, 272 Quince Flower, 273 Rosy Azalea
Cienie do powiek:
226 Lavender, 227 Cherry Blossom, 228 Earthy Brown, 229 Sunny Glow, 230 Fresh Mint, 231 Purple Crocus
Błyszczyki Sensique w pięciu odcieniach:
Sensique Magical Shine Lip Gloss

Kredki do oczu My Secret (piekielnie dobrze napigmentowane):
My Secret Satin Touch Khol
od lewej: 13 Forest, 15 Lemon, 10 Smoky, 14 Mint, 11 Chocolate, 12 Denim, 16 Fuchsia
Jak na razie jestem zachwycona, nie wiem na co mam patrzeć i co testować:). Błyszczyki, cienie i kredki to dla mnie nie małe wyzwanie, ale mam nadzieję, że sprostam zadaniu:)))
 
Kupiłyście już coś z tych rzeczy?:)Czego jesteście najciekawsze? Co mam pokazać najpierw?:)

24 komentarze:

  1. ja już pomalowałam jednym paznokcie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny! Naprawde dostałaś aż tyle!? Pozazdrościć! ;p Wypróbuj lakiery! Stwórz coś łał ;p Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam już różową kredkę z my secret. zastanawiałam się nad tymi lakierami ale w końcu nie wzięłam żadnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce kupić cherry blossom, lakier, ale nie wiem czy będzie fajny, prosze mogłabyś go opisać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej kolejności :) Właśnie maluję nim paznokcie:)

      Usuń
  5. Nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam dzisiaj paczkę - najbardziej wpadly mi w oko lakiery i kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne lakiery, czekam niecierpliwie na zdjecia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre lakiery są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj kupiłam tylko jeden mały lakierek - First Leaf ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuuu... O.O Ile Ty tego dostałaś! Jakim cudem, ja się pytam?! xD gratuluję i czekam na więcej zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!
    może sie poobserwujemy?
    Zapraszam do mnie! u mnie super konkurs!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już kupiłam zielony i żółty lakier. Głęboko się również zastanawiałam nad Quince Flower. Z niecierpliwością czekam na recenzję kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja czekam na recenzję cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja ze smutkiem stwierdzam, że nic mnie nie urzekło :(
    Jedynie te lakiery różowokoralowe (272 i 273) ujdą
    Zdaję się na Twoje wybory i recenzuj to co Tobie pasuje najbardziej, może przekonasz:P
    ps. wiernie czekam na porównanie kobaltów ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie:) Oczywiście postaram się za niedługo napisać recenzję porównawczą:):)

      Usuń
  15. zazdroszczę ogromnie! chętnie bym przetestowała lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę!!! Mega ogromna paka. Czy ten ciemny róż (lakier rosy azalea) posiada shimmer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosy Azalea jako jedyny z całej kolekcji jest zupełnie, czystym kremem:). Reszta posiada drobny (co prawda mało widoczny, ale jest) shimmer:)

      Usuń
  17. Nic tak nie zrobiły na mnie wrażenia jak te lakiery, bardzo "fajowe" kolory :)
    pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń